خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان کشور: زنان شهیده در اوج عفت به مدارج بالای معنوی رسیدند

مسئول بسیج جامعه زنان کشور:
زنان شهیده در اوج عفت به مدارج بالای معنوی رسیدند
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان شهیده ثابت کردند که می‌توان زمینی بود و آسمانی زیست، شهدای زن ثابت کردند بانوان ایرانی ضمن اینکه عفت و پاکدامنی خود را حفظ می‌کنند به اوج عزت و اقتدار دست پیدا می‌کنند و به مدارج بالای معنوی هم می‌رسند.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۹۱
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-در استان آذربایجان غربی، مینا بیابانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور، در اجلاسیه ۳۹۲ زن شهیده اهل سنت استان آذربایجان غربی که در تالار وحدت برگزار شد، گفت: زنان شهیده ثابت کردند که می‌توان زمینی بود و آسمانی زیست، شهدای زن ثابت کردند بانوان ایرانی ضمن اینکه عفت و پاکدامنی خود را حفظ می‌کنند به اوج عزت و اقتدار دست پیدا می‌کنند و به مدارج بالای معنوی هم می‌رسند.

وی ادامه داد: زن بودن، زندگی عفیفانه داشتن و ضمن حفظ آزادی به اوج بندگی و عبودیت دست پیدا کردن هنر زنان ایران اسلامی است که شهدای زن نیز در این ارتباط بیش از پیش اسوه هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود ارزشمند زنان شهیده در آذربایجان‌ غربی نشان‌دهنده این است که مردم این استان تا چه اندازه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب پایبند هستند.

وی گفت: اگر شما ایستادگی، پایداری و مقاومت را امروزه در زنان فلسطین اشغالی شاهد هستید، به جرات می‌توان اذعان کرد، این‌ها بانوان شهید ایران اسلامی را برای خودشان الگو قرار دادند و مقاومت جانانه‌ای را تا این لحظه داشته‌اند.

بیابانی بیان کرد: اگر زنان عراقی را در مقابل داعش قهرمان، شجاع و مقاوم دیدیم، اگر زنان یمنی، لبنانی و ... را سالیان طولانی قهرمان‌پرور و شجاع دیدیم، همه آنها از زنان شهید و مادران شهید در ایران اسلامی الگو گرفتند.

مسئول اضافه کرد: انسان اگر بد در مسیر رسیدن به اهداف و مقاصد زندگی حرکت کند و سریع‌ترین زمان به هدف برسند به الگو نیاز دارند، پس باید این الگوها را بشناسیم و به دیگران هم معرفی کنیم.

وی گفت: شهدای ایران اسلامی در مسیر خدای متعال گام برداشتند بنابراین تک به تک آنها الگوی واقعی هستند و منشاء اثر، تحول و تغییر هستند و تاثیرهای این شهدا را در جای جای کشورمان شاهد هستیم. بیابانی گفت: باید سعی کنیم این شهدای عزیز را به آحاد جامعه بخصوص کودکان معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار