خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

کمک‌های مردمی ارائه شده از سوی نمازگزاران در مساجد، از منابع اصلی انجام اموری نظیر آزادسازی زندانیان است

اخیراً به لطف خداوند متعال، ۶۲ زندانی  با بدهی بالغ بر یک میلیارد تومان از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۰ نفرشان از مادران سرزمین‌مان هستند.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۶۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

کمک‌های مردمی ارائه شده از سوی نمازگزاران در مساجد، از منابع اصلی انجام اموری نظیر آزادسازی زندانیان است

خبرگزاری بسیج - بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد به همت بسیج حقوقدانان و ستاد دیه استان فارس از زندان رهایی یافتند.

اسماعیل غلامی مسئول گروه جهادی یوسف مقاومت استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: اخیراً به لطف خداوند متعال، ۶۲ زندانی  با بدهی بالغ بر یک میلیارد تومان از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۰ نفرشان از مادران سرزمین‌مان هستند.

وی با اشاره به اینکه اولویت کار گروه جهادی یوسف مقاومت استان فارس در آزادسازی زندانیان، معطوف به آزادی مادران در بند است، اظهار کرد: اغلب مادران در بند، به خاطر ناتوانی در پرداخت بدهی‌های خود روانه زندان شده اند؛ ما از حدود سه سال پیش (سال ۱۴۰۰) آزادسازی مادران زندانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی روانه زندان شده اند را در دستور کار خود قرار داده ایم.

غلامی افزود: یکی از منابع جمع آوری پول برای آزادسازی این مادران در بند، کمک‌های خیرین به ویژه در سطح مساجد است؛ ما در مساجد ضمن تبیین مشکلات زندانیان جرایم مالی به ویژه مادران در بند، از نمازگزاران می‌خواهیم که برای رهایی آنان از زندان، کمک‌های خود را ارائه دهند و الحق و الانصاف نیز برای انجام این امور خیر، مبالغ قابل توجهی در مساجد جمع آوری می‌شود.  
 
وی خاطرنشان کرد: ساخت منازل برای محرومین، بازسازی، پرداخت وام‌های قرض الحسنه و هزینه جراحی نیازمندان، اهداء بسته‌های عیدانه و ... از دیگر اقدامات گروه جهادی یوسف مقاومت استان فارس محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار