خبرهای داغ:

الگو باشیم| وقتی تفکر بسیجی، زمینه‌ساز بروز خلاقیت و کارآفرینی می‌شود/ گپ‌وگفت با کارآفرین دلیجانی که با عشق به معلولان آموزش می‌دهد

الگو باشیم|
وقتی تفکر بسیجی، زمینه‌ساز بروز خلاقیت و کارآفرینی می‌شود/ گپ‌وگفت با کارآفرین دلیجانی که با عشق به معلولان آموزش می‌دهد
جعفری یکی از بانوان کارآفرین دلیجانی و از جهادگران حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) که به صورت جهادی آموزش قلاب بافی را در حوزه مقاومت بسیج آغاز کرده است. فعالیتی که ۱۰ سال از استمرار آن می‌گذرد.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

 به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی از دلیجان؛ مشاغل خانگی از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای در منزل است که در سال‌های اخیر در ایران رونق گرفته است. برخی افراد آن را به عنوان شغل اصلی خود دنبال می‌کنند و بعضی نیز فعالیت‌های این چنینی را در کنار شغل اصلی خود، کمک خرجی برای خانواده می‌دانند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور اشتغال خانگی یکی از راه‌های کاهش آمار بیکاری بوده که خلاقیت و نوآوری در آن حرف اول را می‌زند. در این حوزه زنان بیش از مردان فعال هستند.

جعفری یکی از بانوان کارآفرین و از جهادگران حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) که به صورت جهادی آموزش قلاب بافی را در حوزه مقاومت بسیج آغاز کرده است. فعالیتی که ۱۰ سال از استمرار آن می‌گذرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: تشکیل این کلاس‌ها را جزوه خادمی آقا امام رضا(ع) و آقا سلطانعلی بن محمدباقر(ع) می‌دانم و برای ورود به کلاس از آقا امام رضا(ع) کسب اجازه می کنم.

این جهادگر دلیجانی تصریح کرد: در این ۱۰ سال فعالیت، علاوه بر آموزش در پایگاه‌های بسیج مساجد شهرستان، هفته‌ای یک بار از روی عشق و علاقه به مددجویان مرکز معلولین سمانه روستای دودهک نیز آموزش می‌دهم.

جعفری ادامه داد: تاکنون بیش از ۷۰ نفر را آموزش داده‌ام و هر ساله با شروع فصل تابستان کلاس‌های آموزشی پرشورتر می‌شود. امسال نیز علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج مساجد محله یا حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار