حجت الاسلام نجاری:

مهمترین شاخصه رئیس جمهور آینده سربازی ولایت است

همدان_مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح گفت: یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده باید سربازی ولایت باشد.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۴۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
مهمترین شاخصه رئیس جمهور آینده سربازی ولایت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جمع مدیران و کارکنان مدارس کوثر سپاه همدان ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت برتری عید غدیر بر سایر اعیاد را تکلیف حکومت دینی و جامعه دانست و اظهار کرد: دهه امامت و ولایت درسی برای همه جوامع در همه اعصار و زمان‌ها است.

وی ادامه داد: عید غدیر درس‌های زیادی برای جوامع دینی دارد که از جمله درس‌های آن مشارکت حداکثری مردم در انتخاب است و وقتی پیامبر اکرم (ص) به محل خم رسیدند اعلام کردند که همه مردم اجتماع کنند تا پیام غدیر که امر الهی است به همه ابلاغ شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان انتصاب اصلح را از دیگر درس‌های غدیر عنوان کرد و گفت: پیامبر خدا (ص) در روز غدیر کامل‌ترین، شایسته‌ترین و مدیرترین شخص را به عنوان رهبر جامعه بعد از خود انتخاب کرد و این درسی است برای همگان که در انتخاب رئیس جمهور تحت تاثیر تفکرات انحرافی نبوده و دنبال شایسته‌ترین فرد برای مدیریت جامعه باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح گفت: یکی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده باید سربازی ولایت باشد.

نجاری انسجام ملی را سومین درس واقعه غدیر برشمرد و گفت: دشمن درصدد است با انشقاق و اختلاف در بین مردم وحدت و انسجام ملی را هدف قرار داده و به دنبال فتنه‌انگیزی در جبهه انقلاب هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار