خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

گفتگوی بسیج با بانویی که در مسجد و مدرسه، سواد رسانه را به نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهد

باید قدر استقبال قابل توجه جوانان از کلاس‌های سواد رسانه را بدانیم.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۱۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

معصومه آبدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به هشت سال فعالیت خود به‌عنوان فرمانده پایگاه مسجد حضرت ابالفضل(ع) بیرجند گفت: خدا را شاکر هستم که فضا و بستری مهیا شده که بتوانم با حضور در مساجد و مدارس سطح شهرستان بیرجند، در زمینه ارائه اندوخته‌های خود به نوجوانان و جوانان در حوزه مسائل مربوط به «سواد رسانه‌» و «مسائل سیاسی» قدمی بردارم.

وی افزود: با توجه به جنگ تمام عیار دشمنان در حوزه رسانه و مسائل فرهنگی، این روزها مقوله آگاه‌سازی قشر نوجوان و جوان از خدعه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن و در یک عبارت «دشمن‌شناسی» از همیشه مهمتر است. 

آبدار گفت: الحمدلله علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان و جنگ رسانه‌ای آنها، این روزها شاهد رونق گرفتن مساجد و فعالیت گسترده‌تر پایگاه های بسیج در مساجد هستیم؛ امروز سطح اقدامات پایگاه های بسیج در حوزه درک و تحلیل و همچنین ارائه مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نسبت به گذشته بسیار ارتقاء یافته است. 

وی افزود: کلاس‌های سواد رسانه و دشمن شناسی ما در مساجد و مدارس بیرجند، با استقبال قابل توجه نوجوانان و جوانان مواجه می شود و ما باید قدردان این فرصت باشیم.

آبدار با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که امروز توان مطالبه‌گری و فهم سیاسی مردم نسبت به گذشته بالا رفته است، گفت: مسائل فرهنگی، عفاف و حجاب و وضعیت نابسامان فضای مجازی از جمله مواردی هستند که مسئولان امر باید در زمینه سامان بخشیدن به آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند. 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار