خبرهای داغ:
قره‌باغی خبر داد

تهیه و توزیع ۳۵۳۶ سری جهیزیه به همت جهادگران بسیجی استان همدان

همدان-مسئول سازمان  بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از تهیه و توزیع ۳ هزار و ۵۳۶ سری جهیزیه توسط جهادگران خبر داد و گفت: در اولین سری ۱۱۰ جهیزیه توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۷۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

تهیه و توزیع ۳۵۳۶ سری جهیزیه به همت جهادگران بسیجی استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی قره‌باغی در همایش شکوه هجرت اظهار کرد: اولین گزارش جهاد آبرسانی طرح مشترک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بین دولت و قرارگاه است و اهمیت آن بر همه واضح و مبرهن است.

وی با بیان اینکه استان همدان هفتمین استان به لحاط حجم پروژه‌ها است، افزود: مخزن آب ۱۹ هزار و ۶۵۰ متر مکعب بوده که امروز ۱۹ هزار و ۲۵۰ متر مکعب آن طی سه ماه و ۱۰ روز به پایان رسیده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در بحث شبکه توزیع آب ۱۶۸ کیلومتر در جهاد آبرسانی کار انجام دادیم؛ خطوط انتقال آب بین منابع تولید و مصرف ۲۶۷ کیلومتر بود و ۲۵ کیلومتر آن در قالب کارهای جهادی انجام شده است.

وی ابراز کرد: پروژه‌های تامین آب ۴۴ حلقه چاه و ۶۲ حلقه آب و ۱۰۲ لیتر آب باید فراهم می‌کردیم که امروز بیش از ۶۰۰ لیتر آب فراهم کردیم.

قره‌باغی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌سازی بیان کرد: در حوزه راه روستایی پنج طرح داشتیم، ۲۶۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان کبودراهنگ روستای قباق تپه افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث احداث و تکمیل منزل محرومین در کشور ۴۰ هزار مسکن مددجویی روستایی بود که سهم همدان ۸۰۰ باب بود که تاکنون یک هزار و ۴۱۹ باب توسط جهادگران تکمیل شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مناسب سازی مسکن معلولین ۱۶۰ باب، سرویس بهداشتی مدراس ۲۶۰ چشمه، ۵۵ گلزار شهید، تکمیل مدرسه ۱۴ باب و تکمیل مجموعه ورزشی ۳۶ سالن از دیگر اقدامات اجرایی بوده است.

وی عنوان کرد: از جمله فعالیت‌های اجتماعی نیز می‌توان به توزیع جهیزیه به تعداد ۳ هزار و ۵۳۶ سری اشاره کرد که ۱۱۰ جهیزیه اولین سری این جهیزیه‌ها است که بیش از ۵۰ درصد توسط جهادگران تهیه و امروز توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار