به همت سپاه ناحیه سیروان؛

برگزاری نشست جهاد تبیین در جمع مدیران ادارات و دهیاری ها در فرمانداری شهرستان سیروان

به همت سپاه ناحیه سیروان همایش جهاد تبیین که با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سالن جلسات فرمانداری سیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۰۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،به همت سپاه ناحیه سیروان همایش جهاد تبیین که با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سالن جلسات فرمانداری سیروان برگزار شد. ️دکتر نجفی از سخنرانان کشوری به موضوع تبیین فرد اصلح اشاره نمود و بیان داشت: وظیفه ما این است که شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم نماییم و معیارهای انتخاب اصلح را تشریح نماییم.

 ️وی افزود: از خصوصیات رئیس جمهوری منتخب این است که مثل شهید رئیسی برای مردم خالصانه و صادقانه کار کند.

 ️نجفی بیان داشت : از برکات خون شهید رئیسی میزان مشارکتی است که انشا الله برابر نظر سنجی رخ می دهد . ️

وی با بیان این که بعضی از رسانه ها در فضای مجازی از حکومت های دیکتاتوری دوره های قاجار و پهلوی تعریف می کنند به این نکته اشاره نمود و افزود: بدترین خیانت ها در دوره قاجار و پهلوی به ایران اسلامی شد که بخشیدن خاک مبارک ایران به استعمارگران بود و این نظام برخلاف آنچه بدخواهان می گویند عزت را برای مردم به ارمغان آورد که نمونه آن خدمات دولت شهید رئیسی می باشد. ️

وی در پایان مسئولان ادارات را به تبیین دستاوردهای نظام و دولت شهید رئیسی در بین مردم ترغیب نمود و بیان داشت: ما بایستی شرایط پیشرفت کشور را برای مردم تبیین نماییم و آنها را با توجه به چشم انداز روشن به مشارکت حداکثری ترغیب نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار