معرفی الگوی نمونه و موفق؛زهرا جمالی نخبه علمی شهرستان ایلام

بانوی نخبه ایلامی فراتر از محدویت ها

انتخاب به عنوان ورزشکار با حجاب از بین بانوان ورزشکار استان، کسب چهار مقام ملی در جشنواره ادبیات عاشورایی استان فارس و چاپ چهار مقاله علمی، پژوهشی از جمله موفقیتهای این بانوی دارای معلولیت است.
کد خبر: ۹۶۲۵۵۲۳
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،“زهرا جمالی” متولد سال ۱۳۶۰ کارمند و مدرس دانشگاه با تحصیلات دکترای علوم سیاسی گرایش مسایل ایران از افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی جامعه هدف بهزیستی شهرستان ایلام است که سه مقطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکترا را در دانشگاه های آزاد ایلام، قم و تهران مرکز گذرانده است

این بانوی نخبه علمی به عنوان دانشجوی ممتاز علمی، مقطع دکترا را با معدل ۱۹/۲۰ به پایان رسانده و اکنون کارمند بخشداری سیوان است که در کنار آن کار تدریس در دانشگاه را نیز انجام می دهد.

وی که متاهل و دارای یک فرزند است در کنار تحصیل، ورزش تیراندازی را نیز ادامه داده و تاکنون هشت مقام قهرمانی کشور و دهها مقام استانی را کسب کرده است.

انتخاب به عنوان ورزشکار با حجاب از بین بانوان ورزشکار استان، کسب چهار مقام ملی در جشنواره ادبیات عاشورایی استان فارس و چاپ چهار مقاله علمی، پژوهشی  از جمله موفقیتهای این بانوی دارای معلولیت است.

سرکار خانم دکتر “زهرا جمالی” نخبه علمی شهرستان ایلام به عنوان بانو موفق از طرف سازمان بهزیستی ایلام در سال 1402 ، انتخاب و معرفی شد

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار