خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی: 

پروازهای خراسان جنوبی افزایش می‌یابد

استاندار خراسان جنوبی گفت: اواخر تیرماه در استان خراسان جنوبی شاهد فرود یک فروند هواپیما از شرکت هواپیمایی ساهای ارتش جمهوری اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۱۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان دیدار با امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بیرجند اظهار داشت: امروز استان خراسان جنوبی میزبان امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و بازدیدهای دوره ای صورت گرفت. 

استاندار تصريح کرد: در جریان بازدید های دوره ای، امروز امیر واحدی بازیدی از پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند داشتند، خوشبختانه نیروی انسانی و این پایگاه آمادگی کامل برای انجام هر نوع عملیاتی داشتند و رضایت از این پایگاه اعلام شد. 

وی افزود: در کنار این بازدید ما فرصت را مغتنم شمرده و از ایشان خواستیم شرکت هواپیمایی ساها (سرویس اطلاعات و ارتباط هوایی ارتش) که متعلق به نیروی هوایی ارتش است، در شرق کشور یعنی خراسان جنوبی مستقر شود. 

قناعت افزود: با توجه به شرایط خاص مرزی بودن استان و نیز تردد نیروهای نظامی و به ویژه مردم در مرزهای استان که از یک امنیت خاص برخوردار است، ما خواستیم تا از ظرفیت شرکت هواپیمایی ساهای ارتش استفاده کنیم. 

وی بیان کرد: طبق قولی که امیر واحدی فرمانده هوایی جمهوری اسلامی ایران دادند اواخر تیرماه حداقل یک پرواز را در یکی از روزهای هفته خواهیم داشت، درصورتی که این پرواز برقرار شود، حتی مقرر شد به دو یا سه پرواز دیگر افزایش یابد. 

وی در پایان از توجه نیروی هوایی ارتش به استان خراسان جنوبی قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار