جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام:

دلسوزان نظام همواره تأکید بر مشارکت حداکثری درانتخابات دارند/مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند

مطالبه گری فردا نیازمند مشارکت امروز در انتخابات است
کد خبر: ۹۶۰۷۸۸۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد  علیه السلام هرمزگان گفت: در صورتی که در انتخابات شرکت کنیم می‌توانیم در آینده مطالبه‌گری داشته باشیم بنابراین مطالبه گری فردا نیازمند مشارکت امروز است.

سردار هدایت‌الله امیری در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دلسوزان نظام همواره تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات دارند و از سوی دیگر دشمنان اسلام با رسانه‌های گسترده خود سعی در دل‌سرد کردن مردم از شرکت در انتخابات دارند اما ما باید افراد دلسوز را بشناسیم و از آنان پیروی کنیم.

وی با تاکید بر جهاد تبیین به عنوان یک فریضه واجب ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با روشنگری و تبیین صحیح مسائل، مردم را در انتخاب اصلح یاری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام تأکید کرد: باید با تحقیق کافی، کاندیدایی را برگزینیم که بتواند به مشکلات و دغدغه‌های ما رسیدگی کند؛ در این صورت می‌توانیم در آینده مطالبه گر باشیم بنابراین می‌توان گفت مطالبه گری فردا، نیازمند مشارکت امروز در انتخابات است.

سردار امیری بیان کرد: سه عنصر اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، ایدئولوژی (که همان دین مبین اسلام است)، رهبری و مردم هستند. دشمن همواره سعی کرده است این سه عنصر را از یکدیگر جدا کند اما رهبر معظم انقلاب همواره جلوی این تلاش ایستاده است و امروز انتخابات از مقاطع حساسی است که به دشمن نشان دهیم همبستگی بین مردم، رهبری و اسلام همچون گذشته برقرار است.

وی با بیان اینکه نظم کنونی دنیا در حال تغییر است، تشریح کرد: عواملی مانند جنگ اوکراین، مسئله آمریکا و چین و طوفان الاقصی در فلسطین موازنه قدرت کنونی در دنیا را تحت الشعاع قرار داده و در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران از قطب‌های مهم جهان است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در نبرد چند جانبه با دشمنان است. نبرد اصلی امروز نبرد ادراکی است. دشمن با دین خصومت دارد و به همین علت روی مسئله حجاب مانور می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار