طی سال جاری اجرایی می‌شود؛

۶۳ پروژه راه و شهرسازی در کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در نقاط مختلف کشور طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۰۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محمدرضا رحمانی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) اراک که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با بیان اینکه این تقاطع 231 تقاطع شهری کشور است که توسط قرارگاه خاتم ساخته شده است، گفت: نکته قابل توجه این است که همه پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر در حال بهره‌برداری هستند.

وی مهمترین مؤلفه قرارگاه خاتم‌الانبیا را ظریفت فنی و تجهیزاتی آن دانست و افزود: سال گذشته در بخش راه و شهرسازی 44 پروژه بزرگ توسط این قرارگاه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مترو شهر پرند را از افتخارات این مجموعه عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۱۲ تقاطع غیرهمسطح شهری و ۲۴ کیلومتر مترو در کشور به بهره‌برداری رسید.

سردار رحمانی با تاکید بر اینکه این قرارگاه هیچ وابستگی از حیث تجهیزات به خارج از کشور ندارد، گفت: این قرارگاه باتوجه به ظرفیت‌های موجود امکان اجرای هر پروژه‌ای در هر سطح و حجم تکنیکی و اجرایی را دارد و در اجرای پروژه‌ها همواره مصلحت کارفرما و خدمتگزاری به مردم را در نظر داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار