خبرهای داغ:

انتخابات مظهر اقتدار وبالندگی ایران عزیز می باشد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرخه از تداوم اجرای مجموعه نشستهای بصیرتی وجهاد تبین باعنوان طرح مالک دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۷۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرخه و در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضوری پرشور در این انتخابات ،مجموعه نشستهای بصیرتی جهاد تبین در مناطق مختلف شهرستان کرخه در حال اجرا وبرگزاری می باشد.

 

سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرماندهی سپاه کرخه درگفتگو با خبرگزاری بسیج از اهداف برگزاری این نشستها گفت.

 

وی افزود؛خدمات برجسته شهید دکتر رئیسی در طول دوساله گذشته در ایجاد وحدت وامید آفرینی در آحاد جامعه نشان داد که میتوان بامدیریت جهادی واستفاده از ظرفیت جوانان ومدیران انقلابی به نقطه اوج عزت وشکوفایی هرچه بهتر رسید.

 

وی افزود؛انتخابات مظهر اقتدار و بالندگی انقلاب اسلامی است وهمه باید تلاش کنیم که دستاوردها انقلاب اسلامی را به همگان بیان و نگذاریم که دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف مردم آنهارا ترغیب به نیامدن پای صندوق رای کند.

 

گوروی افزود؛ امروز باید همه درصحنه باشند و آنچه در توان دارند برای تشویق حضور مردم درپای صندوق های رای به میدان بیاورند .

 

فرمانده سپاه کرخه خاطرنشان کرد؛ مجموعه بسیج و سپاه به عنوان وظیفه ذاتی خود هم تلاش میکند که آنچه درتوان دارد برای حضور مردم در پای صندوق های رای به کار می گیرد ودرحال حاضر مجموعه نشستهای بصیرتی وسیاسی را در همه مناطق وحتی روستاهای دور افتاده با استفاده و بکارگیری از مبلغان و هادیان سیاسی و همکاری پایگاههای مقاومت بسیج در حال برگزاری واجرا می باشد.

 

وی درپایان گفت؛ان شاءالله مردم عزیز ما باحضور در پای صندوق های رای در ۸تیر باردیگری نشان می دهند که پشتیبان نظام وانقلاب هستند وگوش به فرمان ولی امرمسلمین جهان خواهندبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار