خبرهای داغ:

جلوه‌های ویژه‌ای که خبرنگار ارایه می‌دهد در حوزه امید آفرینی باشد

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خبرنگار باید تمام تلاش خود را بکند که خبررسانی صحیح و متناسب با امید بخشی به جامعه به ویژه جوانان باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۰۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور در دفتر بسیج خوزستان در خصوص اهمیت رسانه گفت: یکی از مسائل که امروز مردم را در جریان رخدادها قرار می دهد، حوزه خبرنگاری هست و اکثر مردم به نوعی مانند نیازمندی شخصی خود به خوردن و آشامیدن و خوابیدن، نیاز دارند به خبر دسترسی داشته باشد.

او با بیان اینکه هر چه زمان می‌گذرد حوزه ارتباطات در ذهن مردم جای بیشتری باز می‌کند، افزود: حالا انسان احساس میکند که در کنار سایر کارها باید فضای مجازی را سر بزند و اخبار را ببیند و همه اینها محصول رشادت‌های انسان هایی است که دل به این کار دادند.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: کار خبرنگاری مناعت مادی ندارد و آنچه که انسان میبیند، عشق و علاقه‌ای است که از دل و احساس و مسئولیت انسان نشات میگیرد تا به هم نوع خود خدمتی نماید.

او ادامه داد: هر کسی در جایگاه خود در حال خدمت رسانی است، اما خبرنگار به همه اینها وصل است و محدود به یک تولیدی خاص نیست، بلکه برای همه است، لذا هم سختی دارد و هم پیچیده است و هم ظرافت نیاز دارد. زیرا برخی کارها نیز در شب و هنگام آرامش رخ می‌دهد و باید خبرنگار در آن بزنگاه حضور یابد.

سردار پاسدار حسن شاهوار پور گفت: حالا دانشجوی آمریکایی در دفاع از فلسطین اعتراض می‌کند و به بند کشیده میشود، کسی که این پیام را تا آمریکا رسانده خبرنگار است و احساس افراد را به مردم فلسطین نزدیک کرده و این بسیار اهمیت دارد و خبرنگار باید تمام تلاش خود را بکند که خبررسانی صحیح و متناسب با امید بخشی به جامعه به ویژه جوانان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار