پورعرب خبر داد

کسب جایگاه بشردوستی توسط تیم پسران بهار در مرحله استانی طرح ملی دادرس

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از برگزاری مرحله‌ استانی المپیاد آماده در دو بخش دختران و پسران مقطع متوسطه اول خبر داد و گفت: تیم پسران شهرستان بهار موفق به کسب جایگاه بشردوستی شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۱۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

سجاد پورعرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مرحله‌ استانی المپیاد آماده در دو بخش دختران و پسران مقطع متوسطه اول با هدف ارتقا مهارت‌های امدادی و بشردوستی و همچنین تاب‌آوری آنان در حوادث در همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: دو تیم در بخش دختران و پسران از کانون‌های دانش آموزی شهرستان‌ بهار در ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری در اردوگاه ابوذر همدان با دیگر شهرستان‌ها به رقابت با یکدیگر پرداختند که پس از اعلام نتایج یک تیم به مرحله کشوری راه پیدا کرد و تیم پسران شهرستان بهار موفق به کسب جایگاه بشردوستی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار تصریح کرد: این رقابت‌ها در هشت بخش شامل مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق، سوختگی و اسکان اضطراری برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس ویژه اعضا کانون‌های دانش‌آموزی استان ارائه شده است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقا مهارت‌های امدادی و بشردوستی و همچنین تاب آوری آنان در حوادث است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار