خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

برگزاری مراسم‌ ازدواج زوجین در مساجد، باعث کاهش هزینه‌ها و‌ ایجاد برکت در زندگی زوجین می‌شود/ مساجد در تسهیل‌گری ازدواج جوانان نقش ویژه‌ای دارند

ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای ازدواج موفق جوانان است که با تأمل در آن می‌توان معیارهای ازدواج موفق و سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۷۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

خبرگزاری بسیج _ ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) الگویی کامل برای ازدواج موفق جوانان است که با تأمل در آن می‌توان معیارهای ازدواج موفق و سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی را کسب کرد.

 سمیرا کرمی از روستای کهنوش تویسرکان در‌ گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بهترین الگو برای ازدواج و سبک زندگی جوانان را الگوی زندگی امام‌علی(ع) و حضرت فاطمه‌زهرا(س) عنوان کرد و گفت : تمام سعی و اهتمام من این بوده که سیره زندگی این دو بزرگوار را مبنای زندگی ام قرار دهم.

وی ضمن اشاره به برخی مهریه‌های سرسام‌آور و نجومی، گفت: میزان مهریه باید معقول و منطقی باشد؛ این یک حقیقت است که مهریه زیاد، خوشبختی نمی‌آورد؛ متاسفانه در جامعه امروز ما آنچنان که باید و شاید به این امر مهم پرداخته نمی‌شود که آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی به جوان‌ها که در آستانه زندگی مشترک هستند نیز توصیه کرد که چنانچه می‌خواهند به سعادت و خوشبختی حقیقی دست یابند، از ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگوگیری کنند.

کرمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نقش ویژه و تاثیرگذار مساجد در تسهیل ازدواج جوانان اظهار کرد: امروز در بسیاری از مساجد کشور، از جمله مسجد روستای کهنوش تویسرکان، دوره‌های آموزشی ازدواج موفق، سبک زندگی ایرانی اسلامی و خانواده موفق برگزار می‌شود که برگزاری این دوره‌ها تاثیر قابل ملاحظه‌ای در ماندگاری پیوندهای زناشویی و همچنین وجود شادی و نشاط در محیط خانواده خواهد داشت.

وی‌ در‌ پایان گفت: امروز شاهد رونق گرفتن برگزاری مراسمات ازدواج جوانان در مساجد نیز هستیم که این امر هم باعث کاهش هزینه‌ها و هم ایجاد برکت در زندگی زوجین می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار