خبرهای داغ:
مدیرکل اطلاعات استان همدان:

شهید چمران به معنای واقعی شهیدوارانه زندگی کرد/ مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت است

همدان-مدیرکل اطلاعات استان همدان گفت: شهید قاسم سلیمانی می‌فرماید تا کسی شهیدگونه زندگی نکند شهید نمی‌شود و شهید چمران به معنای واقعی شهیدوارانه زندگی کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۸۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

شهید چمران به معنای واقعی شهیدوارانه زندگی کرد/ مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرکل اطلاعات استان همدان در یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۱۷۹ شهید جامعه اطلاعاتی و شهدای خدمت اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در آستانه چهلمین سالروز تأسیس اداره اطلاعات اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید دکتر چمران است، گفت: شهید قاسم سلیمانی می‌فرماید تا کسی شهیدگونه زندگی نکند شهید نمی‌شود و شهید چمران به معنای واقعی شهیدوارانه زندگی کرد.

این مقام مسئول، شهید دکتر مصطفی چمران را انسانی مؤمن، مجاهد، شجاع، بصیر، دانشمند، منصف، هنرمند، با صفا، اهل مناجات، دارای روحیه‌ای لطیف و بی‌اعتنا به نام و مقام دنیا توصیف کرد و گفت: شهید چمران یک الگو برای ما است.

وی با بیان اینکه از جمله ویژگی مشترک شهدا انس با  قرآن، دعا، نیایش، توسل به خدا و اخلاص در کار بود، عنوان کرد: شهدا انقلابی فکر و جهادی عمل می‌کردند.

مدیرکل اطلاعات استان همدان ابراز کرد: امیدوارم این توفیق را داشته باشیم امانت بزرگ انقلاب و نظام را که شهدا به ما سپرده‌اند را به بهترین وجه ممکن نگهداری کنیم.

وی با اشاره به انتخابات بیان کرد: دشمنان ما در راس آنها آمریکا و اسرائیل از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت را تحت شعاع قرار دهند.

این مقام مسئول در پایان به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و آن را ضامن امنیت دانست و افزود: به لطف خدا جامعه اطلاعاتی استان همدان جامعه‌ای هم‌فکر، هم‌دل و هم‌افزا در راستای اهداف نظام قدم برمی‌دارد.

در پایان این مراسم از کتاب «جشن تولد در بازداشتگاه» رونمایی و از خانواده شهدای جامعه اطلاعاتی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار