خبرهای داغ:
حجت الاسلام جوشقانیان:

حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تداوم راه شهدای خدمت است

همدان- مسئول موسسه تفحص شهدا با بیان اینکه به تعبیر رهبر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تداوم راه شهدای عزیز خدمت است، گفت: فرهنگ ما، فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ عاشورا و شهادت است.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۲۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدا اظهار کرد: شهدا در مقام اعلا ناظر بر اعمال ما هستند و انتظار دارند آرمان آنها با جهاد و بصیرت ما تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهید به اشک ما نیاز ندارد، این ما هستیم که به امداد شهدا نیازمند هستیم، این فرهنگ، فرهنگ بسیار با عظمتی است که محصول تربیت آن آیت الله رئیسی‌ها، حاج حسین همدانی‌ها، امیر عبداللهیان‌ها و ... است، گفت: امام خمینی(ره) به عنوان معلم بزرگ این مکتب درس‌نامه عاشورا را به زیبایی تفسیر کرد.

مسئول موسسه تفحص شهدا با بیان اینکه امام خمینی(ره) آیات قرآن به ویژه ۶۰۰ آیه جهاد و شهادت را به زیبایی برای جوانان، مردان و زنان انقلابی ما تفسیر کرد، افزود: امام خمینی(ره) سطح فهم معرفت و عرفان نوجوانان را بالا برد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پر حماسه و با عظمت عاشورا معلمان بزرگی همچون امامین انقلاب را تربیت کرد، گفت: این فرهنگ باید نهادینه شود، همچون شهید رئیسی که خط دیگری برای حکمرانی اسلامی تعریف کرد.

جوشقانیان با بیان اینکه خط رئیسی خط جهاد و شهادت بود که برخی کفتارها به دنبال بستن این خط هستند و به صراحت اعلام کردند که خط رئیسی باید متوقف شود، ابراز کرد: هر که از ارزش‌های متعالی خسته شود خداوند دینش را یاری می‌کند.

وی با اشاره به جبهه مقاومت گفت: خدا حماس را که مقاومت می‌کنند و با خدا باوری و برای خدا کار می‌کنند یاری می‌کند؛ شهید رئیسی هم در مدار ولایت، برای خدا قدم می‌زد و به لطف خدا کار را شروع کرد و خدا به او عزت بخشید.

مسئول موسسه تفحص شهدا با بیان اینکه به تعبیر رهبر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تداوم راه شهدای عزیز خدمت است، گفت: فرهنگ ما، فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ عاشورا و شهادت است؛ با این عظمت ما با قدرت و اقتدار عملیات وعده صادق را اجرا کردیم و دشمنان نتوانستند با پیشرفته‌ترین جنگنده‌ها عملیات ما را مهار کنند و این دستاورد این فرهنگ است که این فرهنگ را امثال سردار سلیمانی‌ها، سردار همدانی‌ها، ابراهیم رئیسی‌ها و ... به عزت و قدرت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه همان نظام سلطه است اما شهید رئیسی خدا را در نظر داشت و در سازمان ملل قرآن و عکس سردار سلیمانی را بالا برد و طوفانی و با افتخار از قرآن و سردار دفاع کرد، ابراز کرد: همین اقتدار و عزت شهید رئیسی باعث شد از ۶۵ کشور در تشییع جنازه رئیس جمهور شهید در ایران حاضر شدند.

جوشقانیان با بیان اینکه هشتم تیر عملیات بزرگ و بالاتر از کربلای ۵ و والفجر و دفاع مقدس است، تصریح کرد: ما باید به خط تداوم دولت رئیسی رأی دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای جامعه اطلاعاتی در پوشش بودن و در بهتان‌ها و تهمت‌ها قرار گرفتند اما نمی‌توانستند ابراز کنند و مظلوم واقع می‌شوند، یادآور شد: وعده خدا حق است و خدا آن‌هایی را که به دنبال ارزش‌های متعالی هستند یاری می‌کند.

مسئول موسسه تفحص شهدا با بیان اینکه در انتخابات تخریب کاندیداهای دیگر ممنوع است و اخلاق باید رعایت شود و واجب است، گفت: امیدواریم با حضور حداکثری و با انسجام، حماسه بزرگ و دشمن شکنی رقم بخورد و دسیسه فتنه و توطئه دشمن توسط نظام هوشمند و سربازان گمنام خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه به شهید رئیسی تهمت زدند و اهانت کردند اما او با خدا معامله کرد و آن تشییع جنازه باشکوه مزد معامله او بود، خاطرنشان کرد: ۹۴ درصد مردم از شهادت شهید رئیسی اظهار تأسف کردند آن هم به واسطه تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی او بود و این تشییع جنازه نشان داد مردم به روحانیت، نظام و انقلاب علاقمند هستند و قدردان مسئولان خدوم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار