خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

خدمت صادقانه شهید رئیسی را به یک الگوی حاکمیتی تبدیل کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان بابیان اینکه خدمت صادقانه وشهادت مظلومانه شهیدرئیسی ایشان را به یک الگوی حاکمیتی تبدیل کرد،گفت: نگاه به اهمیت انتخابات باید مثل نگاه به تعظیم شعائرالله باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۵۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین گلچهره در نشست تبیینی هادیان سیاسی سپاه و بسیج تویسرکان با اشاره به خدمات شهید رئیسی اظهار کرد: خدمات شهید رئیسی برای همیشه در تاریخ ماندگار است و آن شهید عزیز معیار و تراز جدیدی از مدیریت را به اجرا گذاشتند که حتی شاهدیم سبک تبلیغات انتخابات توسط کاندیداها نیز تغییر کرد و دیگر کسی برای جلب آرای مردم متوسل به سلبریتی‌ها و هنرمندان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه و شهادت مظلومانه شهید رئیسی ایشان را به یک الگوی حاکمیتی تبدیل کرد، افزود: نگاه به اهمیت انتخابات باید مثل نگاه به تعظیم شعائرالله مثل محرم و غدیر باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات در حکم لیله القدر نظام است، گفت: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت کشور و نظام است و همانطور که ما در شب قدر سرنوشت یکسال خود را رقم می‌زنیم در انتخابات هم سرنوشت چند سال مردم و کشور را تعیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام و نتیجه آن می‌تواند موثر بر پیشرفت و حرکت رو به جلو برای کشور باشد، اما اگر در انتخاب دچار خطای محاسباتی و اشتباه شویم نتیجه نامطلوبی برای کشور و مردم و برای نظام خواهد داشت.

گلچهره، ۸ تیر را روز تعیین سرنوشت کشور در عرصه داخلی و جهانی دانست و گفت: ۸ تیر یک روز عادی نیست بلکه یک روز سرنوشت ساز برای مردم و برای انقلاب اسلامی و یک‌ روز بسیار مهم برای تعیین سرنوشت کشور واین نظام است و در مقدمه‌سازی زمینه ظهور نیز موثر است و ما باید در ۸ تیر به این یقین برسیم که انتصاب مدیران لایق می‌تواند ظهور را جلو بیندازد.

وی اضافه کرد: فضیلت عید غدیر خم به دلیل آرمان تحقق حاکمیت ولایی است و به لطف خدا ۴۴ سال است نوری از خورشید تابان حاکمیت ولایی شیعه بر کشور ما تابیده است و حفظ این نور برای ما از اوجب واجبات است، بنابراین یکی از مهم‌ترین مسایلی که منجر به اقتدار و عزت حاکمیت می‌شود انتخابات است و به مسئله انتخابات باید به چشم غدیر نگاه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار