خبرهای داغ:
سرهنگ طیب فریادرس:

انتخابات ریاست جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز انتخابات ریاست جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است و همه باید با حساسیت و اشراف کامل در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۸۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در جلسه تبیینی با موضوع انتخابات که با حضور هادیان سیاسی سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز انتخابات ریاست جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است و همه باید با حساسیت و اشراف کامل در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه این انتخابات تکلیف را برای انتخاب جایگزین اصلح جهت ادامه راه شهید رئیسی مضاعف می‌کند، افزود: دشمنان ایران اسلامی به این انتخابات از دو بعد میزان مشارکت و انتخاب فرد منتخب چشم دوخته‌اند تا شاهد این عرصه مهم سیاسی که مهمترین و اساسی‌ترین تکلیف مردم برای تعیین سرنوشت کشور است، باشند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: بهترین اقدام عملی تک تک ما در حال حاضر تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات است که شما برادران و خواهران بدون ورود به مصداق و تاکید بر انتخاب فرد اصلح باید به نقش آفرینی بپردازید.

وی ابراز کرد: یک نکته را نیز باید مد نظر داشت که حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح زمانی تاثیر دارد که به ابعاد مختلف آن توجه داشته باشیم که یکی از ابعاد مهم آن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام است و بُعد دیگر آن قیاس عملکرد دولت‌های مختلف با یکدیگر و این امر در سایه جهاد تبیین از سوی افراد تاثیرگذار و بابیان توطئه دشمنان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار