خبرهای داغ:
زارعی:

دولت شهید رئیسی مصداق عدالت علوی بود

همدان-مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری گفت: اگر بخواهیم عدالت علوی در جمهوری اسلامی اجرا شود دولت شهید رئیسی مصداق آشکار برای این بود و گفتمان شهید رئیسی عدالت محور بود.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۵۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی (ره) در نشست نقد و بررسی کتاب «قدیس» با موضوع عدالت در گفتمان شهید جمهور در کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر بهار ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: عدالت موضوعی است که از ابتدا بوده و در قرآن کریم نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در روایات ائمه اطهار(ع) نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دسترسی به منابع اولیه و جستجو آسان بوده است، اما در زمان قدیم چنین چیزی نبوده، یکی از کتاب‌هایی که در اثبات حقانیت امام المومنین نگارش شده کتاب «الغدیر» به قلم علامه امینی است که این کتاب همه مسائل و منابعی که دارد از منابع اهل سنت به کارگرفته و این نویسنده بزرگ زحمات زیادی برای تالیف کتاب کشیده است.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری بیان کرد: طبق گفته اندیشمندان غربی مکتب ریبرال دموکراسی غرب رو به انزوا است و وعده‌هایی که امامین و ائمه‌ اطهار (ع) در خصوص تشکیل نظام اسلامی داده‌اند یکی پس از دیگری محقق شدن است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا رو به افول است، این امر با مقدمه تشکیل دولت اسلامی محقق می‌شود؛ شهید رئیسی رویکرد خود را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشت و پروژه‌ای را کلنگ‌زنی نکرد و این نیز در دولت‌های پیشین بی‌سابقه بوده و باید دستاوردهای دولت این شهید را مورد مطالعه قرار داد.

زارعی اظهار کرد: اگر بخواهیم عدالت علوی در جمهوری اسلامی اجرا شود دولت شهید رئیسی مصداق آشکار برای این بود و گفتمان شهید رئیسی عدالت محور بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار