خبرهای داغ:
رئیس دبیرخانه اشراف نزاجا در اختتامیه جشنواره مالک اشتر ارتش در شیراز:

حضور در انتخابات، از واجبات عینی است/ خداوند از کسانی که دوست دارد، امتحان سخت می‌گیرد/ شهادت رئیس جمهور، امتحان ملت ایران بود

جشنواره مالک اشتر ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد با حضور مسئولین استانی و کشوری در شیراز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۳۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،در  آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر با حضور مسئولین استانی و کشوری به همت آماد و پشتیبانی منطقه 2 نزاجا در شیراز برگزار شد، امیر سرتیپ داوود گلکاری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به افتخار ولایت‌مداری شیعیان، به روایتی از امیرالمومنین در مورد اهمیت نیرو‌های مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: اسم حصین برای امت اسلامی، نیرو‌های مسلح است که ما این افتخار را داریم که این ماموریت را داریم.

وی، نیرو‌های مسلح را زینت بخش اسلام دانست و با بیان اینکه عزت و اقتدار شهروندی، و امنیت راه‌ها بر عهده نیرو‌های مسلح است، تصریح کرد: وظیفه نیرو‌های مسلح، تولید قدرت است و وقتی اقتدار و قدرت به وجود آمد، بازدارندگی به همراه دارد یعنی دشمنان طمع نداشته باشند و اگر این بازدارندگی باشد، دشمن به خود اجازه خطای محاسباتی نمی‌دهد.

گلکاری، حضور همگانی آحاد مردم در مشارکت‌های اجتماعی را یکی از مولفه‌های قدرت عنوان کرد و افزود: اقتدار و قدرت ایران باعث اتفاق "وعده صادق" و شکست هیمنه اسرائیل و گنبد آهنین شد و دشمنان به محاسله نشستند که نمی‌شود با ایران درافتاد.

رئیس دبیرخانه اشراف نزاجا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، ادامه داد: خداوند از کسانی که دوست دارد، امتحان سخت می‌گیرد؛ همانگونه که از اهل بیت (ع) چنین امتحاناتی گرفته شد و همین، باعث عزت و افتخار اباعبدالله (ع) در طول تاریخ و حتی میان ادیان غیر الهی شده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال ملت ایران را یک بار دیگر با شهادت رئیس جمهورش آزمایش کرد، تصریح کرد: دنیا ادعای مردم سالاری دارد و معنی واژه مردم سالاری دینی در ایران اتفاق می‌افتد و ما باید با حضور پرشور، الگویی باشیم برای دنیا، و حضور در انتخابات، از واجبات عینی است.

گلکاری با بیان اینکه شرکت در انتخابات، مایه پشتیبانی نظام و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود، ادامه داد: اگر انتخاب خوبی داشه باشیم، رشد و تعالی نظام را به همراه دارد و مشکلات کشور حل می‌شود.

امیر سرتیپ حمیدرضا سهرابی، فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه 2 نزاجا در این مراسم، اظهار داشت: هر نظامی که هر موفقیتی، چه بزرگ و چه کوچک، به دست می‌آورد، با همراهی و پشتیبانی خانواده است و اگر چنین نباشد، قطعا نخواهد توانست به راه و هدف والایی که مشخص شده، برسد.

وی گفت: برنامه ما این بوده و هست که هرجا بناست از همکاری تقدیر شود، باید در کنار و در حضور همسر و فرزندان وی باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار