خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف سپاه نینوا:

نقش و جايگاه اصناف و بازاريان در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است

سرهنگ پاسدار سیدبیژن حسینی گفت: نقش و جايگاه اصناف و بازاريان با توجه به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم توسعه ملي کشور بسيار حائز اهميت است.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۲۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴

نقش و جايگاه اصناف و بازاريان در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید بیژن حسینی مسئول بسیج اصناف سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت روز اصناف گفت:نامگذاري اولين روز تيرماه بنام قشري که در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ايران اسلامي همراه مردم بوده است، گوياي اهميت و جايگاه ويژه و ديدگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي به اصناف است.

وی افزود: اين روز فرصت مغتنمي براي به تصوير کشيدن جايگاه واقعي اصناف و ارج نهادن به ارزشهاي معنوي، اجتماعي و اقتصادي اين قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعاليتهاي اقتصادي و کسب و کار همواره در مسايل روز و تحولات سياسي و اجتماعي و فرهنگي نقش آفريني کرده اند.

حسینی تصریح کرد: نقش و جايگاه اصناف و بازاريان با توجه به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم در تبعيت از اين فرمان و توسعه ملي کشور بسيار حائز اهميت است.

مسئول بسیج اصناف سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: بنده ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه اصناف، و همکاري و مساعدت در تمام عرصه هاي مختلف از جمله مبارزه با بيماري کرونا ،انتخابات و.. بر خود لازم دانسته فرارسيدن روز ملي اصناف را به تمامي صنوف شريف استان گلستان تبريک عرض نموده و موفقيت و تأييدات الهي را در راستاي خدمت به مردم عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي براي اصناف محترم خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار