خبرهای داغ:

سفر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به خوزستان

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری و تازه‌ترین رویدادهای سیاسی مربوط به این انتخابات در استان خوزستان را بخوانید.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۵۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، انجمن برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در انتخابات پیش رو ما از بستر فضای مجازی برای فعالیت‌های انتخاباتی استفاده می‌کنیم. وی افزود: در این راستا سلسله تحلیل‌هایی تحت عنوان "زیر ذره‌بین" که مجموعه‌ای از عملکرد دولت‌های پیشین، همچنین بررسی کاندیداهای ریاست جمهوری با توجه به سابقه، عملکرد و اظهارنظرهایشان است را برای آگاهی بخشی به جامعه در فضای مجازی انتشار می‌دهیم.

اظهارنظر نامزدهای ریاست جمهوری در ارتباط با مطالبات، مسائل و مشکلات کارگری در خوزستان و تلاش برای رفع آنها؛ تاثیر زیادی در جلب نظر اقشار کارگری برای حمایت از کاندیداها دارد. کارگران اظهار امیداواری می‌کند که نامزدها پس از پیروزی در انتخابات به وعده‌های خود پایبند باشند. 

صداوسیما باز هم نظرسنجی‌های منتشرشده در فضای مجازی را تکذیب کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز تحقیقات صداوسیما ضمن تکذیب قاطع اعتبار تمام این نظرسنجی‌ها تأکید کرده حق پیگیری حقوقی و قضایی را در خصوص عاملان انتشار این نظرسنجی‌های غیرواقعی و جعلی محفوظ می‌داند. 

جلسه نخبگانی انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور سید محمد حسینی رییس ستاد دانشگاهیان محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع علما، روحانیون و طلاب شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در محل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد. حسینی در این جلسه گفت: شهید آیت الله رئیسی می‌گفت باید مشکلات را با کمک مردم و مسوولان خودمان رفع کنیم که قالیباف نیز چنین روحیه ای دارد.

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: کاندیداهای جبهه انقلاب هیچ‌کدام پوششی نیستند اما در عین رقابت جدی، اجماع و وحدت را قبول دارند.

بر اساس شنیده‌ها محمد باقر قالیباف سه‌شنبه ۵ تیرماه به خوزستان سفر می‌کند. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این دوره از قالیباف حمایت می‌کنند.

علی نیسی از فعالان اجتماعی خوزستان گفت: به عدم جوانگرایی در ستادهای انتخاباتی نقد جدی وارد است؛ ضمن احترام به همه پیشکسوتان، میانگین سنی روسای ستادها ۶۰ یا ۷۰ سال است و این مسئله نشان می‌دهد برای اداره ستادهای انتخاباتی به جوانان توجه نمی‌شود.

بررسی بیش از ۱۷۰۰ سایت ‌خبری داخلی و خارجی نشان می‌دهد که به ترتیب قالیباف، جلیلی و پزشکیان بیشترین محتوا را در وبسایت‌ها داشته‌اند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار