خبرهای داغ:

دعوت ۹ انجمن تخصصی مسئله محور بسیج حقوقدانان استان فارس از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای

۹ انجمن تخصصی مسئله محور بسیج حقوقدانان استان فارس مبنی بر اعلام حضور و دعوت از آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۸۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ۹ انجمن تخصصی مسئله محور بسیج حقوقدانان استان فارس مبنی بر اعلام حضور و دعوت از آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه ای صادر کردند. متن این بیانیه بدین شرح است: 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

" مسئله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏کنند؛ راه حل مشکلات انتخابات است ، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد." (مقام معظم رهبری (دامت برکاته)

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، دشمن با توطئه‏ها و فتنه‏های شوم خود و با بهره‏گیری از تمام ظرفیت‏های رسانه‏ای و هجمه تبلیغاتی، سعی در کمرنگ کردن و کم اهمیت جلوه دادن برکات انقلاب دارد و درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‏رو است تا بتواند با ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی ضربه‏ای وارد ‏کند. 

انتخاب یک رییس جمهور توانمند، گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که با حضور در پای صندوق‏های رأی محقق می‏گردد، بیانات صریح رهبر معظم انقلاب (مدظله) درباره برگزاری پرشور انتخابات ، حجت را بر همگان تمام نمود. لذا در این شرایط خطیر، ۹ انجمن تخصصی مسئله محور بسیج حقوق دانان استان فارس بدون هیچ گونه اقدام جانبدارانه سیاسی نسبت به احزاب و نامزدهای انتخابات با نقش آفرینی مؤثر در تحقق راهبردهای مورد انتظار مقام معظم رهبری(دامت برکاته) در این عرصه مهم و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‏رسانند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار