خبرهای داغ:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در آمل

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در آمل
بانوان کارآفرین با عرضه تولیدات در زمینه های محصولات غذای خانگی، کیف وکفش دستبافت و غیره بصورت فعال در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۹۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی فیروزجایی "فرمانده سپاه آمل"، حجت‌الاسلام حسین زاده برسمنانی "امام جمعه امامزاده عبدالله"، جمشید پناه "رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان" و مسئولان اجرایی افتتاح گردید.

گفتنی است که این نمایشگاه به مدت ۲ روز دایر خواهد بود.

بانوان کارآفرین با عرضه تولیدات در زمینه های محصولات غذای خانگی، کیف وکفش دستبافت و غیره بصورت فعال دراین نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

در این مراسم فرمانده سپاه آمل طی سخنانی عنوان داشت: بسیج سازندگی سپاه آمل با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی توانسته است، در بحث اشتغال وتولیدات داخلی کمک خوبی به جوانان و زنان سرپرست خانوار در بحث اشتغال کند، تا در آینده بتوانند با ارائه تسهیلات بیشتر حمایت خود را از کارآفرینان ادامه دهد.

وی در ادامه همه را دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیرماه نمود که با حضور حداکثری و پرشور و انتخاب اصلح، ضمن برآب نمودن نقشه‌های دشمن، زمینه را برای آبادانی و سربلندی بیش از پیش کشور عزیزمان ایران فراهم نماییم.

در حاشیه این برنامه از ورزشکاران بومی و محلی و مدال آوران مسابقات داخلی و خارجی و از فعالان حوزه بسیج سازندگی تقدیر و تجلیل بعمل آورده شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار