بنیاد علوی با طرح ۵ ساله (حیات) در رشتخوار ماندگار شد

تسهیل‌گر بنیاد علوی در رشتخوار گفت: فعالیت بنیاد علوی به صورت غیر حضوری با اجرای طرح حیات و به مدت ۵ سال در شهرستان رشتخوار ادامه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۷۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، احمدرضا پردل در جلسه تبیین مدل حیات (بنیاد علوی) در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فعالیت بنیاد علوی به صورت غیر حضوری با اجرای طرح حیات و به مدت ۵ سال در شهرستان رشتخوار ادامه خواهد شد.

وی در تشریح بیشتر فعالیت بنیاد علوی و اجرای طرح حیات بیان کرد: این طرح شامل دهک های ۱ تا ۴ خواهد بود و با هدف فعال کردن کسب و کارهای نیمه فعال و تقویت کسب و کارهای فعال کار خود را دنبال خواهد کرد.

تسهیلگر بنیاد علوی طرح حیات در رشتخوار در ادامه افزود: در طرح حیات حمایت از کارگاه های خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون تسهیلات و بنگاه های کارگاه های کوچک یک میلیارد تسهیلات و کارگاه‌های تا ۲۰ نفر شاغل تا سقف ۳ میلیارد تسهیلات با بهره ۴ درصد اجرا و عملی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تا تشکیل جلسه و ایجاد شورای توانمند سازی اقتصادی شهرستان و تنظیم سند شناخت شهرستان فعلا هیچ گونه مراجعه حضوری نداریم،  اذعان داشت: اجرای طرح حیات در مناطق هدف باید در کارگروه مربوطه که انشالله بعد از انتخابات برگزار می شود، مشخص شود، که طبق دستورالعمل۳۰ درصد طرح ها در مناطق شهری و ۷۰ درصد در مناطق روستایی خواهد بود.

پردل عنوان کرد: مراجعه حضوری در طرح حیات نخواهیم داشت و ما سراغ افراد خواهیم رفت.

حسین باهوش، فرماندار رشتخوار نیز در این جلسه ضمن درخواست پیگیری طرح‌های قبلی و نیمه تمام بنیاد در شهرستان رشتخوار بر امادگی کامل مسئولان و مجموعه فرمانداری در جهت اجرای طرح، حتی در صورت نیاز سفر به تهران برای پیگیری درخواست‌ها تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار