فعالان مجازی امیدآفرینی را ترویج دهند/ شاخص‌ها بیان و تلاش بر حضور حداکثری در انتخابات باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار گفت: در بحث انتخابات شاخص های که مقام معظم رهبری فرمودند را بیان کنیم و تلاش همه ما بر حضور حداکثری با هدفمندی در این فضا باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۶۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، سرهنگ پاسدار حسن فرستاده در نشست با مدیران کانال ها و گروه های فعال شبکه های اجتماعی سطح شهرستان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اعلام کرد: امروز میدان جنگ تغییر کرده و از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده است، دشمن وقتی می بیند توان تقابل در فضای حقیقی را نداشته به سمت فضای مجازی روی آورده است.

وی افزود: دشمن هدفش از حضور در فضای مجازی به دست گرفتن افکار عمومی چه از طریق دروغ فرافکنی و تلاشش بر اثر گذاری به افکار و عقاید است، همه ما امروز وظیفه داریم به عنوان سرباز با همین تلفن همراه از دین و کشور خودمان با تولید محتوا و حضور موثر دفاع کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رشتخوار در ادامه بیان کرد: ما می‌توانیم به هماهنگی و کار گروهی در این فضا کاری کنیم، که گاهی به جای وقت گذرانی بیهوده در واقع به نفع کشور خدمت رسانی انجام شود.

 فرستاده با تاکید بر بصیرت افزایی و قرار نگرفتن در میدان دشمن خاطرنشان کرد: امروز کسی نیست در کشور که پای صندوق های رای نیاید، همه رای می دهند، آن عده قلیلی هم که پای صندوق های رای نمی آیند در واقع به دشمن رای می دهند.

وی با اشاره به اینکه فعالان مجازی باید امیدآفرینی را با استفاده از رسانه خود ترویج دهند، اذعان داشت: در بحث انتخابات شاخص های که مقام معظم رهبری فرمودند را باید بیان کنیم و تلاش همه ما بر حضور حداکثری با هدفمندی در این فضا باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخواردر ادامه با اشاره به اینکه مردم بصیر ما همیشه در صحنه حضور پرشور داشته و دارند، عنوان کرد: بیش از چند میلیون نفر شهدای خدمت را همراهی کردند، این همراهی به دلیل این بود که شهید آیت الله رئیسی خودش را سرباز ولایت می دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز عزت کشور به واسطه تلاش های شهید رئیسی رقم خورده، تصریح کرد: امروز دانشجویان در خاک آمریکا علیه رژیم صهیونیستی به زبان فارسی شعار می دهند، این عزت است و اینکه گرایش به مسلمانی و به شیعه در جهان رو به افزایش است، نشان از آن است که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ما نزدیک به قله هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار