در انتخابات دنبال گزینه‌ای نزدیک به شهید رئیسی باشیم+عکس

هادی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار گفت: امروز در راس خواسته‌های مردم ما برای انتخاب رئیسی جمهوری کسی است که از برای مردم و از جنس مردم باشد و باید در انتخابات دنبال گزینه‌ای نزدیک به شهید رئیسی باشیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۰۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب در مراسم چهلم شهدای خدمت که در رشتخوار برگزار شد، اظهار کرد: امروز در راس خواسته‌های مردم ما برای انتخاب رئیسی جمهوری کسی است که از برای مردم و از جنس مردم باشد، رییس جمهوری که خود را از مردم نداند، مردم این رئیس جمهور را نمی پسندند.

وی افزود: در موضوع انتخابات همین را باید دانست و درک کرد که وادادگی و غرب‌زدگی دو مولفه افراد غیر موثر است و کسی که اینگونه باشد نمی تواند کشور را مدیریت کند.

آذرشیب در ادامه با تاکید بر اینکه مردم ما باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کاندید اصلح را انتخاب کنند، یادآور شد: شخصی که بیان داشته مسیر شهید ما باید متوقف شود، این شخص نمی‌تواند در مسیر شهید رئیسی قرار بگیرد، امروز در راس خواسته‌های مردم ما برای انتخاب رئیسی جمهوری کسی است که از برای مردم و از جنس مردم باشد، رییس جمهوری که خود را از مردم نداند، مردم این رئیس جمهور را نمی پسندند.

وی با اشاره به اینکه باید فعالیت ها شهید رئیسی را بیشتر بازگو کنیم، اعلام کرد: امروز وارونه جلوه دادن کار وابستگان به غرب است، متاسفانه کسانی که دچار وادادگی به غرب هستند، همیشه دنبال این هستند که واقعیت ها را دگرگون نشان دهند.

 آذرشیب در ادامه با تأکید بر اینکه همه ما باید برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری تلاش کنیم، عنوان کرد: در چند ساعت باقی‌مانده به سمع و نظر دیگر عزیزان برسانید، که تلاش همه بر کمک به انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری باشد، انشالله از خداوند متعال خواستاریم، که در ۹ تیرماه عزیزی معرفی شوند که نزدیک به شهید رئیسی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار