فرصت پیش‌روی ما در انتخابات تکرار ناشدنی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: امروز فرصت پیش‌روی ما تکرار ناشدنی است، باید با دعوت چهره به چهره برای مشارکت حداکثری و روشنگری برای انتخاب اصلح شرایط را برای ادامه مسیر شهید خدمت، شهید رئیسی فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۵۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار حجت‌الاسلام حسن ولائی اظهار کرد: امروز قطعاً حضور در صحنه انتخابات و حضور پرشور مردمی می‌تواند علاوه بر یک رئیس جمهور قوی در عرصه‌های گوناگون بین‌المللی و داخلی نیز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و کشور را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند تا به هر نحوی مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز را کمرنگ نشان دهد، تا با استفاده از این ترفند به هدف نهایی خود در موضوع سلطه و غارت کشورمان دست یابد.

ولائی بیان کرد: انتخاب یک رئیس جمهور قوی با برنامه و هدفمند انقلابی و پای کار مردم می‌تواند کشور را در ادامه مسیر شهید رئیسی روی ریل پیشرفت قرار داده و بسیاری از مشکلات را ما را در حوزه‌های اقتصادی و … حل کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر شخصی که در انتخابات پیش رو مشارکت نداشته باشد، خودش دچار خسران و زیان فراوانی شده است، اعلام کرد: امروز سرنوشت و آینده هر ایرانی در دستان خودش می‌باشد و حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند، آینده جوانان ما را به درستی و حتی برای یک دوره ۸ ساله ترسیم کند.

ولائی عنوان کرد: کشوری پیروز و اقتدار در آن رقم می خورد که از فرصت‌های که دارد به درستی و بهترین نحو استفاده کند، امروز فرصت پیش روی ما تکرار ناشدنی است، باید با دعوت چهره به چهره برای مشارکت حداکثری و روشنگری برای انتخاب اصلح ادامه مسیر شهید خدمت شهید رئیسی را فراهم کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار