مشارکت همگانی تسنن و تشیع در انتخابات پاسخ کوبنده به یاوه گویی های دشمن است+عکس

امام جمعه تایباد گفت: اهمیت مشورت در اسلام بر کسی پوشیده نیست و انتخابات با مشارکت حداکثری به مردم این فرصت را می دهد که با همفکری فرد اصلح را انتخاب کنند و مشارکت تسنن و تشیع در این خطه مرزی پاسخ کوبنده به یاوه گویی های دشمن است.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۸۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ حجت الاسلام حسین ملکی در نشست هم اندیشی با موضوع مشارکت در انتخابات که با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن و علمای اهل سنت در دفتر امام جمعه شهرستان  برگزار شد اظهار کرد: اهمیت مشورت در اسلام بر کسی پوشیده نیست و خوب است که به صورت ماهانه یا فصلی علمای تشیع و‌ تسنن گرد هم آیند و علاوه بر همفکری و اعلام‌ مشکلات و نارسائی های شهر و روستای خود راهکارهای حل مشکلات را هم ارائه دهند، تا با همت و‌ پیگیری مسئولین شهرستانی مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حضور گسترده مردم را در انتخابات بسیار مهم دانست و تأکید کرد: علما جهت حضور حداکثری  مردم در انتخابات و انتخاب اصلح  از طریق تریبون‌های نماز جمعه و مساجد موارد لازم  را بیان کنند.

ملکی ادامه داد: حفظ وحدت در مقابل دشمنان بسیار مهم است. امام در فرمایشاتشان به همه مسلمانان و احزاب، حفظ وحدت را در اولویت قرارداده است. ما باید این کشور را از تمامی توطئه های دشمنان نجات بدهیم.

مولانا غلام نبی توکلی امام‌جمعه اهل سنت تایباد نیز در این نشست ضمن اشاره به نقش و وفاداری اهل سنت به انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: از تمامی ملت شریف ایران بخصوص اهل تسنن برای حضور پر شور در انتخابات ۸ خرداد ۱۴۰۳ دعوت می شود زیرا مشارکت و اتحاد تسنن و تشیع در انتخابات پاسخ کوبنده به یاوه گویی های دشمن است.

مولوی علی بایی امام‌جمعه اهل سنت مشهد ریزه نیز عنوان کرد: روحانیت نقش موثر و قابل توجهی در افزایش مشارکت در پای صندوق‌های رای دارند و در این برهه حساس باید برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند.

عابدی امام جمعه اهل سنت کرات هم مطرح کرد: حضور پرشور در انتخابات جواب قاطعی برای دشمن است. با حضور حداکثری در انتخابات باید به دنیا بفهمانیم که ملت بزرگ ایران یک امت و ملت واحده است.

خبرنگار/ حسین رحمانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار