خبرهای داغ:

بانک سپه برای رفع دغدغه کارکنان نیروهای مسلح به عنوان مشتری ویژه تلاش می کند

سرپرست شعب منطقه بانک سپه در استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه نیرو‌های مسلح مشتری‌های ویژه بانک سپه هستند، در تلاشیم تا از دغدغه‌های این گروه کاسته شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۹۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

محسن رجبی سرپرست شعب منطقه بانک سپه در استان خوزستان در حاشیه بازدید مدیران بانک سپه منطقه خوزستان از مرکز خدمات کارکنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان جهت راه اندازی باجه سپه در این مرکز گفت: در بانک سپاه سعی می شود جهت تسهیل در امور کارکنان اقدامات ویژه ای صورت بگیرد و اکنون نیز در تلاشیم با جایگذاری باجه، بهتر کارها را پیش ببریم.

او افزود: با توجه به اینکه نیروهای مسلح مشتری های ویژه بانک سپه هستند، بانک سپه خطوط کسب و کاری مخصوص به کار گرفته و در خوزستان نیز در تلاشیم تا خواسته نیروهای مسلح در حوزه اعطای وام های ازدواج، فرزندآوری، نهضت ملی مسکن و مهارت آموزی سربازان به سرعت انجام بگیرد تا از دغدغه کارکنان کاسته شود.

رجبی می گوید: بانک سپه با توجه به بودجه تخصیص یافته در سال ۱۴۰۲ صد درصد مبلغ در اختیار قرار داده شده برای وام ازدواج، اشتغال آفرینی و فرزند آوری را محقق کرد و مدیریت منطقه نیز تشویق شد که در تلاشیم تا امسال نیز با اخذ بودجه بیشتر در این جهت مفید واقع شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار