خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

فعالین اقتصادی افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

همدان-استاندار همدان گفت: فعالین اقتصادی در محیط‌های تولیدی، افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۵۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین تجلیل از صادرکنندگان برگزيده استان همدان، اظهار کرد: فعالین اقتصادی در محیط‌های تولیدی، افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید در زمینه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی شوند.

وی افزود: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی درمورد مشکلات چاره‌اندیشی می‌کند و مدیران استان اهتمام ویژه‌ای در حل مشکلات این حوزه دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه گاهی خود تحریمی آسیب‌های زیان‌آورتر از تحریم خارجی دارد و رویکرد دولت مردمی در استان همدان مقابله و مبارزه با این موضوع است، گفت: سالم سازی محیط اداری یکی از وظایت دولت است و دستگاه‌های نظارتی همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند و در مسیر رفع مشکلات فعالین اقتصادی قدم برداشتند.

وی با اشاره به اینکه برای پویایی و ارتقای تولید باید رویکرد صادراتی را توسعه ببخشیم، گفت: در بخش کشاورزی صادرات خوبی داریم اما باید تنوع و کیفیت کالا برای صادرات افزایش یاید.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه استان همدان با تولید و فرآوری ۲۷ نوع مواد معدنی، در این بخش بسیار غنی است، افزود: باید مزیت نسبی صادراتی را تقویت کنیم که امیدواریم دولت چهاردهم با این رویکرد مسیر نورانی شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه باید در انتخابات چهاردهم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌سازی کنیم، عنوان کرد: امروز به فردی در جایگاه ریاست جمهوری نیاز داریم که با قدرت مسیر خدمت‌رسانی و خدمتگزاری را ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار