خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد: عقلانیت و تحلیل درست از انتخابات وظیفه اصلی بسیجیان است

مسئول بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد:
عقلانیت و تحلیل درست از انتخابات وظیفه اصلی بسیجیان است
مسئول بسیج جامعه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد عقلانیت و تحلیل درست از انتخابات را در شرایط کنونی از وظیفه های اصلی بسیجیان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۲۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، سیده ماه منیر گرجی زاده در نشست جهاد تبیین که با حضور خواهران بسیجی  برگزار شد، گفت: در شرایط حساس امروز، مهم ترین وظیفه شما خواهران تبیین شرایط جهان و منطقه و نقش بی بدیل انقلاب اسلامی در مقاومت اسلامی به ویژه تحولات فلسطین و همچنین شرایط داخلی و شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان است .

 مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به تحلیل نقش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی افزود : راهبرد های دشمن در ۴۴ سال گذشته ،به ویژه راهبردهای فریب ، نفوذ، اختلاف ، مأیوس کردن مردم با ابزار رسانه و سو استفاده از احساسات پاک مردم سعی در تحریم انتخابات و همچنین روی کار آمدن مهره های ضعیف در انتخابات است .

وی گفت : شما خواهران بسیجی ضمن تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی به ویژه دست آوردهای دولت شهید رئیسی درارایه تحلیل درست بر محوریت عقلانیت و منطق و تلاش بر بصیرت افزایی مردم در انتخاب اصلح نقش آفرین باشید.

نشست جهاد تبیین با حضور مسئول بسیج جامعه زنان استان در حوزه های مقاومت بسیج در طول هفته برگزار شد.

عقلانیت و تحلیل درست از انتخابات وظیفه اصلی بسیجیان استعقلانیت و تحلیل درست از انتخابات وظیفه اصلی بسیجیان استعقلانیت و تحلیل درست از انتخابات وظیفه اصلی بسیجیان استعقلانیت و تحلیل درست از انتخابات وظیفه اصلی بسیجیان است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار