خبرهای داغ:
مسوول نظارت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

با عقلانیت و سنجیدن ویژگی‌های کاندیدا باید اصلح را شناخت

با عقلانیت و سنجیدن ویژگی‌های کاندیدا باید اصلح را شناخت
کوچکخانی گفت: سیاست جای احساسات و عواطف نیست و باید با عقلانیت و سنجیدن ویژگی‌ها، تخصص، تجارب کاندیداها نسبت به انتخاب یک کاندید برای ریاست جمهوری اقدام کرد‌.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۸۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ علی کوچک خانی در نشست سیاسی که در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: از دستاوردهای دولت شهید رییسی می‌توان به ساخت ۷ هزار مدرسه، رسیدن صادرات نفت از ۳۰۰ هزار بشکه به ۱.۵ میلیون بشکه، تامین آب پایدار در استان‌های مختلف، پایان خاموشی های مکرر، رساندن تورم از ۴۸ درصد به ۳۴ درصد طبق اعلام بانک جهانی، احیای ۱۵۰۰ معدن راکد، تکمیل ۱۳۲ طرح کلان با ۲۸ میلیارد دلار، کلنگ زنی طرح‌های جدید با ۴۷ میلیارد دلار اشاره کرد.

وی افزود: افزایش تولید ناخالص ملی، رساندن بیکاری از ۹.۶ به ۸.۹، احیای حدود ۸۰۰۰ کارخانه و بازگشت به تولید، خودکفایی در زمینه گندم و خریداری ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تن در سال گذشته و افزایش خرید در امسال، پرداخت بدهی‌های دولت قبل و احداث ۲۵۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه آهن و عضویت در پیمان‌های مختلف و داشتن آورده اقتصادی، آزاد شدن پولهای بلوکه شده از دیگر موفقیت‌های دولت سیزدهم بوده است.

مسوول نظارت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خصوص برخی آفات در انتخاب فرد اصلح در انتخابات توضیح داد: میل به تقلید کورکورانه، نشناختن معیارها و شاخصه های خوب، داشتن نگاه تک بعدی به افراد، غلبه احساسات و عواطف و هیجانات انتخاباتی و وارد شدن دو قطبی‌ها در انتخاب صحیح می‌تواند ما را دچار سردرگمی کند.

کوچک خانی افزود: بهترین معیارهای انتخاب صحیح را مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند و راهبردهای مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمان آزمون و خطا نیست و کسانی که قبلا کارنامه داشته‌اند تکلیفشان مشخص است و باید کسی را انتخاب کنیم که راه دولت رییسی را که ریل‌گذاری مناسبی کرده، ادامه دهد تا بتوان عقب ماندگی‌های دهه ۹۰ در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و غیره کاملا رفع کرد.

این مسوول اذعان کرد: جبهه اصلاحات طی ۴۵ سال هیچ آورده‌ای برای کشور نداشته و کار شاقی انجام نداده و مشکل بزرگ را حل نکرده چرا که تفکری است که چشمش به دهان خارجی‌ها است.

مسوول نظارت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: سیاست جای احساسات و عواطف نیست و باید با عقلانیت و سنجیدن ویژگی‌ها ، تخصص، تجارب کاندیداها نسبت به انتخاب یک کاندید برای ریاست جمهوری اقدام کرد‌.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار