نقش موثر بسیج در امنیت غذایی کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج می‌تواند نقش موثری را در امنیت غذایی ما ایفا کند، گفت: بسیج کشاورزی استان کرمان در مبارزه با آفات گیاهی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی نقش موثری داشته است و همواره کمک حال ما بوده اند.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۸۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، باقری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان درمراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه کشاورزی که درسالن همایش سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت روز بسیج جامعه کشاورزی گفت: ما اکنون علاوه بر امنیت نظامی، امنیت غذایی را بر عهده داریم نقش بسیج در همه زمینه‌ها روشن و آشکار است و اگر در جنگ تحمیلی، کروناو.. خیلی از بحث ها موفق بودیم به کمک بسیج بوده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی امنیت غذایی را بر عهده دارد، افزود: بسیج می‌تواند نقش موثری را در امنیت غذایی ما ایفا کند و به همین دلیل ما روزی را قرار دادیم به جهت قدردانی و تشکر از کلیه بسیجیانی که در جامعه کشاورزی ما فعالیت دارند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: بسیج کشاورزی استان کرمان در مبارزه با آفات گیاهی در سال‌های گذشته و امسال و در نظارت بر بازار محصولات کشاورزی نقش موثری داشتند و کمک حال ما بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار