خبرهای داغ:

بیمه بیماران فاقد بیمه در بیمارستان امام خمینی اهواز

سرپرست بیمارستان امام خمینی اهواز گفت: شرایط برای فعال‌سازی بیمه درمانی بیماران فاقد بیمه در این بیمارستان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۱۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمدامین زرگر گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی باکیفیت، توجه به نیاز‌های غیرپزشکی بیماران را نیز در دستور کار داریم. نداشتن پوشش بیمه‌ای می‌تواند بار سنگینی بر دوش بیماران و خانواده‌های آنان بگذارد و به همین دلیل با همکاری سازمان‌های ذیربط، شرایطی فراهم کرده‌ایم تا بیماران فاقد بیمه بتوانند بدون دغدغه و در اسرع وقت، نسبت به فعال‌سازی بیمه درمانی خود اقدام کنند.  

وی با بیان اینکه با بیان اینکه در راستای رسالت انسان‌دوستانه و با هدف ارائه خدمات درمانی به اقشار نیازمند فراهم شده است، افزود: با اجرای این طرح، بیماران می‌توانند بدون نیاز به خروج از بیمارستان، نسبت به فعال کردن بیمه درمانی خود اقدام کنند و از مزایای آن در طول درمان بهره‌مند شوند و امیدواریم با اجرای این طرح، بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات بیماران نیازمند برداریم و به تأمین سلامت جامعه کمک کنیم.  

زرگر ادامه داد: این طرح گامی مهم در تسهیل دسترسی به خدمات درمانی برای اقشار نیازمند جامعه به شمار می‌رود و از دغدغه‌های بیماران فاقد بیمه در خصوص هزینه‌های درمان می‌کاهد و علاوه بر این، این طرح می‌تواند به تسریع روند درمان بیماران نیز کمک کند، زیرا دیگر نیازی به خروج از بیمارستان برای پیگیری امور مربوط به بیمه درمانی نیست.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار