خبرهای داغ:
اختصاصی بسیج؛

هرکس دل در گرو انقلاب دارد رای او یاری کننده است/تمام ظرفیت بسیج اساتید برای آگاهی بخشی در انتخاب اصلح پای کارآمد

مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان؛ در همه عرصه ها چه علم و چه جهاد، شهید چمران به عنوان استاد، الگو هستند،از ابتدای انتخابات تمام ظرفیت‌ها را بسیج اساتید پای کار آورد و تلاش زیادی کردیم تا آگاهی بخشی در خصوص حضور در انتخابات صورت بگیرد
کد خبر: ۹۶۰۸۶۲۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷

اکبر حیدری مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان گفت: بسیج اساتید برگرفته از نام و شخصیت شهید چمران است که به عنوان بزرگ مرد علم و حماسه می‌شناسیم که از بزرگترین ویژگی‌های وی زمان شناسی و در خط ولایت بودن بود.

 

او افزود: بنا بر گفته مقام معظم رهبری ما نیازمند تربیت اساتید در تراز شهید چمران هستیم و همه جامعه نیازمند چنین انسانی هستند.

 

حیدری اضافه کرد: در همه عرصه ها، شهید چمران به عنوان الگو هستند؛ چه در زندگی دانش آموزی و چه در زمینه استادی و یا حتی عرصه جنگ و جهاد او نمونه والایی از فرد برجسته و دانا است.

 

مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان در خصوص حضور در انتخابات گفت: حضور در انتخابات به معنای شارژ افراد انقلابی است و هر کسی که دلش در گرو انقلاب است، رای‌ش می تواند یاری کننده باشد.

 

او گفت: از ابتدای انتخابات تمام ظرفیت‌ها را بسیج اساتید پای کار آورد و تلاش زیادی کردیم تا آگاهی بخشی در خصوص حضور در انتخابات صورت بگیرد که عملکرد نسبتا خوبی داشته‌ایم.

 

حیدری می‌گوید: در همه جلسات مربوط به نامزدهای انتخاباتی حضور می‌یابیم و تلاش می‌کنیم یک افکار سنجی و نتیجه نهایی از آنها داشته باشیم.

 

او گفت: در آخرین نظرسنجی ها که برای حضور مردم در انتخابات انجام شد نشان داد که از بین گروه‌های مرجعی که حرف‌شان برای رای دادن مورد پذیرش جامعه قرار دارد، اساتید دانشگاه بالاترین امتیاز را دارند و به نظر می رسد جامعه، اساتید را به عنوان یک الگو قرار داده که می‌تواند از نظرات آنها استفاده نماید.

 

حیدری می‌گوید: گفته های اساتید بر ذهن افراد تاثیر گذار است و ما تلاش کردیم اساتید بسیجی را با جلسات تبیینی تشویق به تبلیغ برای حضور در انتخابات نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار