خبرهای داغ:

جهاد تبیین کشور را به قله نزدیک‌می کند

امام جمعه طبس گفت: امروز با توجه به انتخابات پیش رو باید با جهاد تبیین و معرفی الگوهایی برتر همچون شهید جمهور انقلاب خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۶۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ،امام جمعه طبس در هیئت عاشقان ولایت طبس گفت: از غدیر تا رحلت پیغمبر فاصله ی زیادی نشد ولی کار به جایی رسید که حضرت زهرا دست حسن و حسین را می گرفت و در راستای جهاد تبیین پیش یاران پیامبر می رفت و نتیجه به جایی رسید که حضرت علی ع ۲۵ سال خانه نشین شد.

وی افزود : کسی که دنیای و عالم را به چالش کشید و در مقابل غرب مستکبر ایستاد و انقلاب اسلامی را پایه گذاشت امام بود و به قول مقام معظم رهبری این انقلاب مانند آفتاب تابانی است که بر عالم می تابد و دشمن با تسلطی که بر امپراتوری رسانه دارد تا حدودی توانسته این انقلاب را ناکارامد جلوه دهد .

امام جمعه طبس افزود :امروز با توجه به انتخابات پیش رو باید با جهاد تبیین و معرفی الگوهایی برتر همچون شهید جمهور انقلاب خود را حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: عده ای امروز به دنبال برگرداندن انقلاب به دهه ۹۰ هستند ،دهه ای که به قول مقام معظم رهبری دهه رکود ما در موارد گوناگون بود و ما باید در مساجد و حلقات و جلسات مختلف با گفتمان تبیینی مقام معظم رهبری و جهاد تبیینی از عقب گرد جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار