خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس:

مشارکت حداکثری یعنی قدرت افزایی، یعنی محافظت از قدرت، صنعت، محیط کار، اقتصاد و محافظت از همه داشته‌ها

همایش جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، با همکاری قرارگاه جهاد تبیین صنعت معدن تجارت فارس، بسیج ادارات، بسیج مهندسین صنعت معدن و با حضور سردار کوشکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۶۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، با همکاری قرارگاه جهاد تبیین صنعت معدن تجارت فارس، بسیج ادارات، بسیج مهندسین صنعت معدن و با حضور سردار کوشکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس ، مهندس حسین پناهی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس، سرهنگ پاسدار قاسمی رییس سازمان بسیج ادارات و کارکنان فارس، دکتر زارعی مدیر کل ،معاونین و کارکنان گمرکات فارس ،جمعی از فعالین اقتصادی و ذینفعان گمرکی در سالن همایش های گمرک منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار گردید .

 سردار کوشکی مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ضمن تشکر از زحمات مجموعه گمرکات فارس در پیشرفت چرخه اقتصادی استان ،ضمن تبریک عید غدیر خم را به تمام شیعیان اظهار داشت: اکنون در آستانه یک رفتار سیاسی به شدت مؤثر در سرنوشت کشور قرار داریم.

 وی گفت: باید قدرت اقتصادی ایران اسلامی به مرحله ای برسد که ندای تحریمی به ما ندهند، و تحریمها برای ما بی اثر باشد. اگر ملت ما در اقتصاد قدرتمند شود، قطعا ۳ هزار و ۳۰۰ تحریمی که توسط دشمن تاکنون برعلیه ایران اسلامی اعلام و اعمال شده رفع خواهد شد.

وی به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند: "من بارها گفته ام که اصل حضور مردم در انتخابات حتی از انتخاب اصلح هم مهمتر است"  و افزود: انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و دشمن نمی تواند خدشه ای در آن وارد کند ،هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد قدرت ایران بیشتر و آسیب پذیری کمتری وجود دارد

مشارکت حداکثری یعنی قدرت افزایی، یعنی محافظت از قدرت، صنعت، محیط کار، اقتصاد و محافظت از همه داشته‌ها

 کوشکی معتقد است که مشارکت حداکثری یعنی قدرت افزایی، یعنی محافظت از قدرت محافظت از صنعت، محافظت از محیط کار، محافظت از اقتصاد و محافظت از داشته ها؛ پس در انتخابات آتی به فضا سازی هیجانی رفتارهای هیجانی نیاز نداریم. باید ببینیم کسانی که کاندید می شوند آیا برنامه، آینده نگری و توانایی اجرا دارند؟

مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، ویژگی کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: کسانی را در کارزار انتخابات، انتخاب کنیم که کارآمد، رهرو راه شهدا و داشتن روحیه جهادی باشند تا با عدم وام داری به جریانات سیاسی، همانند شهید آیت الله رئیسی اخلاق مداربوده و متواضع در راه مردم خدمت کند. بنابراین عاقلانه تصمیم بگیریم و مجاهدانه از این انقلاب و اسلام دفاع کنیم و به نیت و بنام شهدا بتوانیم با تصمیم درست آینده کشور را بسازیم .

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار