خبرهای داغ:
رضایی:

رسانه‌ها برای حل مشکلات مردم از مسئولین مطالبه‌گری کنند/ ۷۵۰۰ پرونده در بخش خزل رسیدگی و مختومه شد

همدان-رئیس حوزه قضایی بخش خزل با بیان اینکه رسانه‌ها برای حل مشکلات مردم از مسئولین مطالبه‌گری کنند، گفت: در سال گذشته در مجموعه قضایی بخش خزل ۷ هزار و ۵۰۰ پرونده مختومه اعلام شده است.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۲۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عرفان رضایی در جمع رسانه‌ها و فعالین مجازی شهرستان نهاوند به مناسبت هفته  قوه قضائیه اظهار کرد: در بحث رسیدگی به پرونده‌های جاری ۲هزار و ۷۸۰ پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده و بیش از یک سوم آن به سازش ختم شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها برای حل مشکلات مردم از مسئولین مطالبه‌گری کنند، افزود: در سال گذشته در مجموعه قضایی بخش خزل ۷ هزار و ۵۰۰ پرونده مختومه اعلام شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ تعداد ۲هزار و ۵۰۰ پرونده بیشتر رسیدگی و مختومه اعلام شده و همچنین سه فقره پرونده قتل هم در سال گذشته منجر به صلح شده است.

رئیس حوزه قضایی بخش خزل در ادامه سخنان خود بیان کرد: در بحث پروژه های بلاتکلیف و تعطیل شده بخش خزل به عنوان مدعی العموم، ورودهای موفق و منجر به نتیجه داشته‌ایم که حقوق عامه در آن تامین شده است.

وی افزود: حوزه قضایی بخش خزل نقش مهمی در پرونده پست برق نهاوند ۴ داشته است اما اهمیت این موضوع به قدری ضروری است که نیاز است رسانه‌ها بیشتر در این رابطه مطالبه‌گری کنند، چراکه اگر این پست برق احداث شود مشکلات و کمبودهای برق کل شهرستان برطرف خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه اجازه ندهید بلایی که بر سر سد گرین آمد در سال‌های آینده بر سر پست برق ۴ نهاوند بیاید، گفت: به عنوان مدعی العموم در بحث سراب فارسبان، راه آهن، محور نهاوند به فیروزان ، زیرگذر محور فیروزان ، تعرفه عوارض ساختمانی، روگذر راه آهن فیروزان، تغییر کاربری اراضی کشاورزی  ورود جدی پیدا کرده و بسیاری از مشکلات این پروژه ها برطرف و در حال رسیدگی است.

وی گفت: در رابطه با نصب سرعت کاه یا سرعت گیر در محور نهاوند به فیروزان طبق مصوبه شورای ترافیک استان اقدام شده است که این موضوع به طور موقت و تا پایان شهریور ماه بعد از اتمام چهارخطه کردن این محور برداشته می‌شود و علت اصلی آن کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح است.

رئیس حوزه قضایی بخش خزل تاکید کرد: به منظور کاهش مراجعات مردم و رفع مشکلات میز خدمت را برای دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مردم برپا کردیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار