سردار مجیدی:

ارزش نهادن به مردم موجب توفیقات بیشتر در ماموریت‌ها می‌شود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: اعتماد به مردم و ارزش نهادن به مردم موجب توفیقات بیشتر در ماموریت‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۲۳
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
ارزش نهادن به مردم موجب توفیقات بیشتر در ماموریت‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان همدان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از زمان تصدی مسئولیت دکتر محمدی مهر به عنوان رئیس کل دادگستری استان شاهد تحول عظیم در مردمی بودن این دستگاه هستیم.

وی به استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های این نیرو اشاره و بیان کرد: اعتماد به مردم و ارزش نهادن به مردم موجب توفیقات بیشتر در ماموریت‌ها خواهد شد که از زمان تصدی رئیس دادگستری این قرابت با مردم نهادینه شده است.

* هم افزایی سپاه با نهادهای قضایی و حاکمیتی در نوع خود بی بدیل است

رئیس کل دادگستری استان همدان نیز ضمن قدردانی از حضور هیات رئیسه سپاه استان همدان در راستای تکریم کارکنان مجموعه قضایی گفت: در این برهه حساس سپاه پاسداران نقش بسیار فعالی در ایجاد امنیت انتخابات ریاست جمهوری برعهده دارد که از خداوند توفیقات این عزیزان را مسألت داریم.

محمدی‌مهر افزود: تعامل و هم افزایی سپاه با نهادهای قضایی و حاکمیتی در نوع خود بی بدیل بوده و همانگونه که سپاه پاسداران همواره در جمع مردم فاصله بین حاکمیت و مردم را از بین برده و وفاق و همدلی را ایجاد کرده است دستگاه قضایی استان نیز این افتخار را دارد که در عین عینیت بخشیدن به استقلال قوه با مردم و درکنار مردم خواهد ماند.

وی تاکید کرد: کارکنان دستگاه قضایی به بسیجی بودن خود مباهات داشته و در تمام عرصه‌ها پای نظام ثابت قدم مانده و در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ساعی و پرتلاش ظاهر شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان همدان در پایان به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره و توجه به منویات معظم له را ضروری خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار