رشیدی:

همه ما باید ادامه راه شهید رئیسی را دنبال کنیم

همدان-نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی، همه ما بایدادامه راه شهید رئیسی را دنبال کنیم و برای استقرار این راه، رای می‌دهیم، چراکه این راهی بود که انقلاب و امام راحل ترسیم کردند.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۱۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
همه ما باید ادامه راه شهید رئیسی را دنبال کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد رشیدی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، در مسجد جامع ملایر اظهار کرد: بعد از حماسه تشییع و بدرقه شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، حماسه دوم، هشتم تیرماه است که باید میزان مشارکت را در آن بالا ببریم و همه باید برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات تلاش کنیم و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، یک تکلیف مهم برای همه ملت ایران است.

وی گفت: نیروی انقلاب کسی است که اگر نتیجه به ضرر او هم باشد، بازهم میزان مشارکت را بالا ببرد زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، سرمایه نظام است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بعد از تاکید بر مشارکت حداکثری تاکید کردند که یک نامزد اصلح باید پرتلاش، فعال و پرکار باشد و فردی را می‌خواهیم که شب و روز تلاش کند و به مبانی انقلاب آگاه و معتقد باشد، با خدا و مردم عهد ببندد و کسانی را که دل‌بسته آمریکا و غرب هستند، در کابینه خود قرار ندهد.

وی با تاکید براینکه نامزد اصلح باید کسی باشد که مقابل غرب بایستد و اقتدار ایران را نشان دهد، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب راه دیگری ترسیم کردند که بسیار برای ما راهگشاست و ایشان تاکید کردند که صرفا به برنامه‌های خوب و ارائه راهکار نامزدها اکتفا نکنید، بلکه به سوابق اجرایی نامزدهای انتخاباتی نیز دقت کنید.

رشیدی با اشاره به اینکه با مشارکت حداکثری باید انتخاب اصلح صورت گیرد و راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، گفت: چهار نامزد از جریان انقلاب هستند و از آنها توقع داریم که تدبیر کنند و ما را روی یک نقطه قرار دهند.

وی بیان کرد: حرف ما این است که این چهار نامزد، مردم را سرگردان نکنند و کاری انجام ندهند که باعث اختلاف بین نیروهای انقلاب شوند، چراکه هر زمانی نیروهای انقلاب با هم تعهد و حدت داشتند، آن روز؛ روز پیروزی ما بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین به کامل شدن اسلام با ولایت حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: ۲۳ سال رسالت پیامبر اکرم(ص) در روز عید غدیر کامل شد و علاوه بر معرفی ولایت حضرت علی(ع)، نظام سیاسی و نظام حکومت اسلامی معرفی شد.

وی با بیان اینکه تمام این آیات، تبلیغ، توحید و نبوت برای استقرار نظام سیاسی و حکومت اسلامی بود، گفت: ۱۴۰۰ سال بعد از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) این خواسته انبیاء(ص) و دستور مستقیم خدا معطل ماند تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و نظام ولایی در قالب جمهوری اسلامی با محوریت ولی فقیه مستقر شد.

رشیدی ادامه داد: از شروع انقلاب اسلامی ۴۵ سال دشمنان با نظام ما دشمنی و در برابرش سنگ‌اندازی کردند و ساحت امام راحل، رهبری و شهدا و اصول انقلابی را مورد حمله قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از همه این سال‌ها بخصوص دهه ۹۰، جزو بدترین دوران مدیریتی نظام بود و توسط عده‌ای که اعتقادی به مبانی انقلاب نداشتند، چشم خود را روی تمام فرصت‌های داخلی کشور بستند و دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کردند، اما رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند و این دست‌ها را کوتاه کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به لطف خدا، دولتی مردمی برای به تحقق ایران قوی به روی کار آمد و آن کسی نبود جز شهید رئیسی که انقلاب و مردم را باور داشت و با تبعیت محض از رهبری در مسیر اهل بیت(ع) و بر اساس قرآن حرکت کرد.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در هر شرایطی بدنبال پیگیری و حل مشکلات مردم بود، ویژگی‌هایی داشت که در قالب هیچ رئیس جمهوری نمی‌گنجد، او بسیار متواضع بود و به تهمت‌ها و توهین‌هایی که به او می‌شد، هرگز پاسخ نمی‌داد و آنها را به حساب خدا می‌گذاشت.

رشیدی با بیان اینکه شهید جمهور عاشق و شیفته خدمت به مردم بود و تشنه قدرت نبود، در غیر اینصورت شهادت نصیبش نمی‌شد، تاکید کرد: شهید رئیسی گوهری پاک بود و شکل جدیدی از خدمت را ایجاد کرد.

به گفته وی؛ امروز عده‌ای آمده‌اند و چون نمی‌توانند در این قالب جا بگیرند، می‌خواهند دوباره مسیر را به قبل برگردانند و نگاه‌ها را به سمت غرب ببرند و دست‌ گدایی را به سمت بیگانگان دراز کنند و چشم از ظرفیت‌های داخلی ببندند، اما ملت ایران این اجازه را به آنها نمی‌دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط کنونی، همه ما ادامه راه شهید رئیسی را باید دنبال کنیم و برای استقرار این راه، رای می‌دهیم، چراکه این راهی بود که انقلاب و امام راحل ترسیم کردند و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید دارند و از آن راه نباید خارج شویم.

وی گفت: شهید رئیسی در هر شرایطی با مردم بود، در راه رساندن رحمت خدا به مردم حرص می‌خورد و قرآن را مقابل روی خود قرار داد و حرکت کرد و به همین دلیل عزیز شد و مردم با حضور میلیونی خود در آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید جمهور، حماسه خلق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار