خبرهای داغ:

خزعلی در نخستین دوره مربیگری سبک زندگی ایرانی اسلامی نیروهای مسلح؛ اختصاص دو فصل مهم از سند تحول کشور به خانواده

خزعلی در نخستین دوره مربیگری سبک زندگی ایرانی اسلامی نیروهای مسلح؛
اختصاص دو فصل مهم از سند تحول کشور به خانواده
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: به خاطر اهمیت بسیار زیاد مسئله خانه و خانواده، دو فصل مهم از سند تحول کشور که در دوران شهید رئیسی تدوین شد، به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۹۱
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اولین دوره مربیگری سبک زندگی ایرانی اسلامی نیروهای مسلح که صبح (یکشنبه) به میزبانی نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، گفت: از حرکت بسیار بزرگ ارتش و نیروهای مسلح در برگزاری اولین دوره مربیگری سبک زندگی ایرانی اسلامی برای کارکنان نیروهای مسلح بسیار سپاسگزارم.

خزعلی با بیان اینکه خانواده‌های ما امروزه در معرض تهدید بسیار جدی دشمنان هستند، تاکید کرد: دشمن به شدت روی اضمحلال و از هم پاشیدن خانواده ایرانی سرمایه گذاری کرده و در نظر دارد تا قداست این نهاد مقدس و معنا و مفهوم پدر و مادر را از بین ببرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و کادر پروازی بالگرد حامل شهید جمهور، تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی در سازمان ملل موضوع تعهد خانواده را مطرح کرد، ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و جوری برنامه ریزی کنیم که خانه و خانواده را سنگر مستحکم خود قرار دهیم و کاری کنیم که دشمن نتواند در آن نفوذ کند؛ اگر ملتی نتواند در مقابل این نفوذ دشمنان خود ایستادگی کند، قطعاً به ذلت خواهد افتاد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: به خاطر اهمیت بسیار زیاد مسئله خانه و خانواده، دو فصل مهم از سند تحول کشور که در دوران شهید رئیسی تدوین شد، به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مسئله جمعیت یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود، عنوان کرد: اکرام و عزتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نسبت به همسر و خانواده خود دارند، یک الگوی بسیار خوب و موفق از سبک زندگی ایرانی اسلامی است که همه خانواده‌ها می‌توانند از آن الگوبرداری کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: خاطرات بسیار خوبی از نیروی هوایی ارتش در اذهان همه ما ایرانی‌ها وجود دارد، از حرکت متهورانه کارکنان نیروی هوایی در بیعت با امام راحل در ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷، تا فداکاری و از جان گذشتگی‌های کارکنان این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و نیز دفاع از حریم اهل بیت، ما امنیت امروزمان را مدیون نیروهای مسلح کشورمان هستیم و آرامش و آسودگی خاطر خانواده‌های ما مرهون فداکاری‌های شما عزیزان است.

در این دوره کارگاه‍های مختلفی از قبیل آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی، شیوه برخورد با خانواده از دیدگاه اسلام، اهمیت فرزندآوری و سایر مسائل مرتبط با این حوزه برای تعدادی از کارکنان و مربیان سبک زندگی ایرانی اسلامی از کل نیروهای مسلح ارائه شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فراهانی معاون آموزش دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم پیمبری معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم نادر ترکاشوند فرمانده آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و سایر فرماندهان و مسئولین ارتش حضور داشتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار