خبرهای داغ:

شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: مامور جان بر کف فراجا استوار کامران مسعودی تبار در راه امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۷۷
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزای بسیج خوزستان، سرهنگ "سیدقاسم موسوی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز (پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) ماموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار این شهرستان حین گشت‌زنی در جهت برقراری نظم و امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق شهرستان، ۲ نفر  موتورسیکلت سوار به سمت خودروی پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله به سمت این ۲ نفر شرور تیراندازی کرده که پس از زمین گیر شدن افراد مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان گفت: پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین گروه عملیاتی انتظامی تعداد ۵ نفر از عاملان و همدستان افراد مهاجم دستگیر و تعداد ۵ قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد:استوار یکم کامران مسعودی‌تبار دراین عملیات مجروح شده بود که پس از انتقال به بیمارستان و علی رغم تلاش پزشکان این مامور مدافع امنیت شامگاه امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان باتبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم شادگان و خوزستان و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان آرزو مند است.

همچنین به اطلاع امت شهیدپرو استان خوزستان می‌رساند مراسم وداع با پيكر پاک و مطهر شهید " کامران مسعودی‌تبار" ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۴ تیرماه در میدان امام (ره) شهرستان شادگان برگزار  و پیکر مطهر شهیدمدافع امنیت در همان روز برای تشییع و خاکسپاری به استان ایلام منتقل خواهد شد.

 شهید کامران مسعودی‌تبار ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ حین انجام ماموریت توسط اشرار مسلح در شهرستان شادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار