خبرهای داغ:
فرمانده سپاه باغملک عنوان کرد؛

باید تمام تلاش ما بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باشد تا بار دیگر دشمن شکست بخورد

باید تمام تلاش ما بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باشد و امنیت انتخابات نیز بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۰۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: خداوند را شاکر و سپاس گذاریم که ما را شیعه علی بن ابیطالب و پیرو اهل بیت قرار داد و چه افتخاری و عزتی بالاتر از اینکه ما شیعه علی بن ابیطالب هستیم و خوشا به حال کسانی که مایه زینت اهل بیت هستند و ان شا الله ما در راستای اهداف مهم اهل بیت و چهارده معصوم حرکت کنیم.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف ضمن تبریک عید سعید غدیر که بزرگ‌ترین عید است و دهه امامت و ولایت افزود: ما در آستانه انتخابات هستیم و این حماسه حضور برای همه ما اهمیت دارد، زیرا برای کشور و امنیت و اقتدار کشور است، ما پاسدار و نظامی هستیم و حق دخالت در انتخابات را نداریم و در فضای مجازی نیز نباید تبلیغ له یا علیه کسی داشته باشیم تا شان سپاه و پاسداری حفظ شود و اگر می‌خواهیم تبلیغ بکنیم در راستای جهاد تبیین روشنگری شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند باشد.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش ما بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باشد و امنیت انتخابات نیز بسیار مهم است و همه ما موظف هستیم که انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بحثی فوق العاده مهم است و قصد دشمن این است که خراب کاری کند و هوشیاری و بیداری سربازان امام زمان و پاسداران و بسیجیان نیرو‌های نظامی و انتظامی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.


وی عنوان کرد: در یک هفته باقی مانده به انتخابات همایشی به عنوان پیش برندگی انقلاب در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و در بحث بصیرت افزایی و روشنگری وظیفه ما است که اقدامات لازم را انجام دهیم و حضور در مساجد را پر رنگ‌تر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار