خبرهای داغ:

برگزاری ۲ مراسم باشکوه نامزدهای انتخابات در اهواز نشان دهنده شور انتخاباتی است

فرماندار اهواز گفت: اول هفته ۲ مراسم با حضور ۲ نامزد انتخاباتی بزرگ و علی رغم گرمی هوا به صورت باشکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۵۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص انتخابات گفت: پایان این هفته انشالله شاهد رقم خوردن یک حماسه بزرگ و تاریخی در دوره ادوار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود

او با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: تمامی تدابیر برای برگزار کردن انتخابات سالم با رقابت و امنیت بالا در حال انجام است.

موالی زاده اضافه کرد: تمهیدات لازم در زمینه زیر ساخت های شعبه های رای گیری در نظر گرفته شده تا شرایطی در شأن مردم فراهم آوریم.

فرماندار اهواز اضافه کرد: در تلاش هستیم تا اگر نواقصی در زمینه پشتیبانی در شعب است، برطرف گردد و خوشبختانه فضای مشارکت و شور و شوق انتخاباتی در مرکز استان وجود دارد.

او گفت: اول هفته ۲ مراسم با حضور ۲ نامزد انتخاباتی بزرگ و علی رغم گرمی‌ هوا به صورت باشکوه برگزار شد و طی چند روز آینده نیز چنین برنامه‌هایی در پیش است و این موضوع نشان میدهد که شور و نشاط انتخاباتی در مرکز خوزستان برقرار است.

موالی زاده با اشاره به اینکه نشست های متعددی نیز برای ایجاد شور انتخاباتی در حال انجام است، گفت: بین اقشار و اقوام در حال برنامه ریزی هستیم تا با برگزاری مراسمات، شرایط حضور بیشتر مردم را فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار