خبرهای داغ:

اهتزاز پرچم کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در شیراز

پرچم کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس امروز در مراسمی با حضور آیت الله دژکام و جمعی از مسئولین در محل دروازه قرآن شیراز به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۴۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پرچم کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس امروز در مراسمی با حضور آیت الله دژکام و جمعی از مسئولین در محل دروازه قرآن شیراز به اهتزاز درآمد. 

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: به واسطه خون پاک شهدا، این پرچم افتخار که امروز در شیراز برافراشته شده، نصیب مردم فارس شده است. 

وی بیان کرد: فریاد بلند حق خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و بیدادگری در ابتدا از کلام نازنین امیرالمومنین علی(ع) بلند شده است و همه شهدا، مجاهدین و مومنین در ادامه راهی که آن وجود مقدس به بشریت نشان داده است قدم می زنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام افزود: راستی و راست گویی در اقدام و عمل توصیه پیامبر به امیرالمومنین است و تصدیق راستگوییِ امیرالمومنین علی(ع) در قرآن کریم اینگونه نازل شد که "مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ علیه". شهدا نیز عهد بستند و صادقانه پای عهد خود ایستادند، امروز هم اگر ما پرچم شهیدان را بر می افرازیم توقع آن است که ادامه دهنده آن مسیر باشیم.

آیت‌الله دژکام افزود: با همه شهیدان، با امام شهیدان و با امیرمومنان تجدید پیمان کنیم که هرچه هستیم در این راه نورانی که شهدا رفتند، قدم بزنیم و ان‌شاءالله در آخرت خدا همراهی و همنشینی با شهیدان را از ما دریغ ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار