خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

فعالیت ۱۰۷ گروه جهادی در جشن‌های عید غدیر کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک عید غدیر خم گفت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و جشن بزرگ عید غدیر در سراسر کشور، ۱۰۷ گروه جهادی در شهرستان کازرون در مراسمات جشن حضور و همکاری دارند.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۴۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و جشن بزرگ عید غدیر در سراسر کشور، 107گروه جهادی در شهرستان کازرون در مراسمات جشن حضور و همکاری دارند.

وی تصریح کرد:  از این 107گروه جهادی  پیش بینی می شود 95گروه جهادی در پخت غذا، بیش از 30000هزار پرس غذای گرم در مراکز فرهنگی، ایستگاه ها و موکب های مذهبی ، بین خانواده های نیازمند، مناطق محروم و محله های کم برخوردار توزیع  نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از فعالیت گروه های جهادی در جشن بزرگ عید غدیر در کازرون خبر داد و گفت: این گروههای جهادی توزیع غذای گرم، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مراسمات جشن و شادی، راه‌اندازی پویش و جشن امامت و ولایت و ... در سراسر شهرستان تدارک دیده اند.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) الگوی بی‌نظیر در نیکوکاری و اطعام نیازمندان است، ادامه داد: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایات بسیاری بر ارزش و گرامیداشت این روز تاکید شده است و عید غدیرخم روز اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) و جانشینی وی بعد از پیامبر به عنوان امام و  ولی مومنان است.

سرهنگ حیاتی اطعام در غدیر را با توجه به روایات وارده بسیار با ارزش خواند و تصریح کرد: عید سعید غدیر خم    یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که سنت های حسنه، غذا دادن است که در حدیثی امام رضا(ع) درباره فضیلت این روز غدیر می فرمایند: وَ مَنْ أَطْعَمَ مُؤْمِناً کَانَ کَمَنْ أَطْعَمَ جَمِیعَ الْأَنْبِیَاءِ وَ الصِّدِّیقِین‏؛ هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار