خبرهای داغ:
صوفی:

اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

همدان-نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه در چند روز منتهی به انتخابات، برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۹۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی صبح امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی اصحاب رسانه همدان که در مجتمع سیاحتی علیصدر برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مظهر اقتدار ایران عزیز و نماد حاکمیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم مثل همیشه یک حماسه بزرگ خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در بالابردن مشارکت، تأثیرگذار هستند و در این چند روز مانده به انتخابات، بیشتر تلاش کنند تا مردم با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رأی، روزی فراموش نشدنی را رقم بزنند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از خبرنگاران در نقش مشاور زبده بهره خواهم برد، اضافه کرد: خبرنگاران در کنار مدیران باید در تمام عرصه‌ها مطالبه‌گر باشند؛ ما نیز در حوزه‌های مختلف دنبال برنامه‌ریزی هستیم تا با استفاده از تجارب اصحاب رسانه و نخبگان، پویایی و توسعه حوزه انتخابیه را دنبال کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اشتغال از اولویت‌های مهم کاری خود خواهد بود، گفت: روز گذشته دیداری با رئیس سازمان هواپیمایی کشور داشتم و دنبال این هستیم که هرچه سریع‌تر پروازها از همدان برقرار شود؛ اگر می‌خواهیم استانی باشیم که در طراز اول باشد و در سرمایه‌گذاری نیز به اهداف خود برسد، در وهله اول باید فرودگاه را فعال کنیم.

صوفی با اشاره به دیدار خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با رایزنی و پیگیری زیاد، جشنواره تئاتر امسال به همدان بازمی‌گردد و دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: چهار سال، همدان درگیر اختلاف بود و از این پس تنها باید به فکر خدمت و کار باشیم تا در نهایت مردم منفعت ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار