خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج سازندگی فارس انجام شد:

طبخ و توزیع ۷۸۶ هزار و ٨۵٠ پرس غذا به عنوان اطعام روز عید غدیر در فارس

مسئول بسیج سازندگی استان فارس از طبخ و توزیع ۷۸۶ هزار و ٨۵٠ پرس غذا به عنوان اطعام روز عید غدیر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۲۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سرهنگ علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی استان فارس اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت و امامت و با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گروه‌های جهادی استان فارس مطابق سنوات گذشته با برپایی مواکب و اجرای برنامه‌های فرهنگی ضمن ایجاد فضای شور و نشاط در بین عموم مردم با پخت و توزیع اطعام غدیر به عنوان یک سنت حسنه مورد تاکید ائمه اطهار (علیهم السلام) این روز مبارک و عیدالله الاکبر را گرامی داشتند.

 سرهنگ طحان با بیان اینکه در این عید بزرگ ۱۰۴۵ گروه جهادی فعالیت های مختلفی از جمله مواکب پذیرایی، جشن ویژه ایتام و سایر برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی و ... داشتند که بسیاری از برنامه ویژه مناطق محروم و روستایی می باشد، تصریح کرد: در همین خصوص بیش از ۸۴۱ گروه جهادی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سرتاسر استان برنامه طبخ و توزیع ۷۸۶ هزار و ٨۵٠ پرس غذا به عنوان اطعام روز عید غدیر تهیه و در بین هم استانی‌های عزیز توزیع شد.

وی گفت: این اقدام گروه جهادی هر ساله باعث ایجاد وحدت و همدلی آحاد ملت در اقصی نقاط استان فارس بوده است به صورتی که بخش عظیمی از اقلام مورد نیاز به صورت خودجوش و توسط مردم تامین گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار